اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم خبر داد

برگزاری کارگاه‌ آموزش تئاتر با حضور میکائیل شهرستانی

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: در راستای ارتقای سطح علمی و عملی هنر تئاتر در استان قم کارگاه آموزشی با حضور میکائیل شهرستانی برگزار شد.

برگزاری کارگاه‌ آموزش تئاتر با حضور میکائیل شهرستانی

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر اینکه آموزش مناسب در هر رشته‌ای موجب کیفیت و ارتقاء سطح کاری در جامعه می‌شود اظهار کرد: بر همین اساس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با حضور 20 هنرمند خانم و آقا ورک شاپ بدن و بیان را با حضور یکی از برجسته‌ترین هنرمندان عرصه تئاتر در کشور برگزار کرد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی زیر نظر میکائیل شهرستانی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که رضایت دو چندان هنرمندان عرصه نمایش را در استان قم به همراه داشت.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان قم هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را ارتقاء سطح علمی و عملی بدن و بیان در نمایش دانست و گفت: هنرمندان و هنردوستان با شرکت در این کارگاه‌ها به نقاط ضعف و قوت خود پی می‌برند و نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف خود اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته نیز کارگاه‌های متعددی در زمینه بیان و بدن با حضور پیام دهکردی و رضا کشاورز برگزار شد که خرسندی و رضایت تئاتری‌های قم را به دنبال داشت.

ابوذر برگزاری دو کلاس نمایش‌نامه نویسی با تدریس محمد یعقوبی و علیرضا نادری را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که انجمن هنرهای نمایشی استان قم برای ارتقاء سطح علمی هنر تئاتر در قم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/78005/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول