اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر خبر داد

حضور هنرمندان تئاتر گناوه در جشنواره خیابانی خلیج فارس

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: هنرمندان تئاتر گروه ایلیا با نمایش خیابانی «جاشو» در اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس شرکت می‎کنند.

حضور هنرمندان تئاتر گناوه در جشنواره خیابانی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد مظفری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنرمندان تئاتر گروه ایلیا با نمایش خیابانی «جاشو» در اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس شرکت می‎کنند، اظهار داشت: نمایش میدانی جاشو بر گرفته از آئین‎های بومی و محلی ساکنان خلیج فارس است و به صورت موسیقی و حرکت اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایش بیش از 13 هنرمند تئاتر شهرستان گناوه حضور دارند و این نمایش قابلیت اجرا در فضای باز و بسته را دارد.

مظفری یادآور شد: اولین جشنواره تئاتر خیابانی خلیج فارس در تهران در حال برگزاری است و بر اساس برنامه‎ریزی دبیرخانه جشنواره نمایش جاشو طی روزهای 25 و 26 به ترتیب در برج آزادی و برج میلاد تهران به اجرای عمومی درخواهد آمد.

وی اضافه کرد: گروه تئاتر ایلیا در سال 91 یکی از گروه‎های فعال کشور و استان بوده و در مجموع 10نمایش صحنه‎ای، 4 نمایش خیابانی و بیش از 12 نمایش کوتاه و نمایش‎های کوتاه تجربی در طول سال توسط بیش از 55 نفر از اعضاء این گروه به اجرا در آمده است.

مظفری بیان کرد: همچنین هنرمندان این گروه مقام‎های برتر جشنواره ملی تجلی بصیرت در تهران، جشنواره سراسری بسیج در سمنان را کسب کرده‎اند و در جشنواره‎های مختلف دیگری از جمله جشنواره تئاتر دانشجویی ، تئاتر استانی و شهروند لاهیجان شرکت داشتند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر طراح و کارگردان نمایش «جاشو» را محمد مظفری، دستیار کارگردان صادق نیک پرست ، سرپرست گروه روح الله پورقصاب ذکر کرد.

وی ادامه داد: مهرداد محسنی، رضا رحمانی، نعمت الله مقدس زاده، محمد سراجی، اکبر بنی تمیمیان، علیرضا سیفی، احسان واعظ،، علی معرف موسیقی، حسین رئیسی و ایمان کشت ورز نیز بازیگران این نمایش هستند.

انتهای پیام/66007/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول