اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد اجرایی انتخابات در شاهرود:

فشارهای اقتصادی برای از میدان بیرون کردن ملت اعمال می‏شود

عضو ستاد اجرایی انتخابات در شاهرود گفت: تهدیدات و فشارهای مختلف اقتصادی برای از میدان بیرون کردن ملت بزرگ ایران اعمال می‏شود.

فشارهای اقتصادی برای از میدان بیرون کردن ملت اعمال می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین ابوترابی امروز در نشست سیاسی که در مسجد جامع روستای سعدآباد شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به دوران ستم‌شاهی اظهار داشت: در دوران طاغوت دشمن خیلی راحت ثروت ایران را به یغما می‌برد و با پیروزی انقلاب اسلامی همان‏طور که خداوند در قرآن می‌فرماید ما عزت و سربلندی پیدا کردیم.

وی افزود: با پیروزی انقلاب جلوی چپاول دشمن گرفته شد و روز به روز کشور به سوی پیشرفت و ترقی جلو رفت و باعث شد اکنون ما در بسیاری از علوم جزو کشورهای صاحب نام و صاحب سبک و ایده باشیم.

عضو ستاد اجرایی انتخابات در شاهرود تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ما مرهون رهبری حضرت امام راحل و خون شهداست و ما باید در حفظ این دستاوردها تلاش کنیم.

ابوترابی با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ تلاشی برای از پا در آوردن انقلاب و ملت ما دریغ نکرده است و اکنون که ما رو به فتح قله‌ها هستیم تلاش خود را بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه تهدیدات و فشارهای مختلف اقتصادی برای از میدان بیرون کردن ماست، گفت: دشمن تمام راه‌ها را امتحان کرده و اکنون فشار اقتصادی را در پیش گرفته است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا ملت ما را خسته کند.

عضو ستاد اجرایی انتخابات در شاهرود خاطرنشان کرد: امسال را رهبری فرزانه انقلاب حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده‌اند؛ چرا که دشمنان می‌خواهند ضربه نهایی خود و ثمره تلاش خود را امسال برداشت کنند.

ابوترابی تاکید کرد: انتخابات بهترین فرصت برای ماست تا بتوانیم دشمنان را مغلوب و مرعوب خود کنیم و حضور گسترده و حداکثری ما و انتخاب اصلح می‌تواند این مهم را تحقق بخشد.

عضو ستاد اجرایی انتخابات در شاهرود افزود: این نامگذاری الهام گرفته از حماسه امام حسین(ع) است و ملت ایران آماده است به لطف خدا و عنایت ائمه با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح حماسه جدیدی خلق کنند.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول