اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قزوین:

خرمشهر غرور اسلامی را به ایران هدیه داد

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه استان قزوین گفت: خرمشهر غرور اسلامی و ملی را به مردم ایران هدیه داد.

خرمشهر غرور اسلامی را به ایران هدیه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید کافی در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان که در سالن جلسات معراج شهدای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک خرمشهر نامی ماندگار در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس به دنیا نشان داد که مردم این سرزمین در دفاع از خاک کشورشان کوتاه نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا در راستای ترویج فرهنگ شهادت قدم برمی‌دارد، افزود: تلاش می‌شود با همکاری سازمان های مرتبط، مراسمی باشکوه با حضور رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در سالروز آزادسازی خرمشهر در محل معراج شهدای قزوین برگزار شود.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر به منظور پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر عملیات بیت‌المقدس، روز دوم خرداد ماه مراسم یادواره شهدا در مسجد راه چمن قزوین برگزار و از رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا تجلیل می‌شود.

کافی با بیان اینکه فتح خرمشهر موجب ایجاد انگیزه برای ادامه جنگ شد، عنوان کرد: به دنبال عملیات غرورآفرین دفاع مقدس در سال‌های پس از این واقعه نیز رزمندگان دلاور ایران اسلامی در عملیات‌های مختلف موفق شدند ضمن بازپس‌گیری شهرهای اشغال شده، هزینه‌های بالا و شکست‌های سنگینی را به دشمن وارد کنند.

این مسئول عنوان کرد: اهدای نشان به رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، حضور در معراج شهدا، ضبط خاطرات، نامه‌ها و وصیت‌نامه‌های شهدا از جمله کارهایی است که مرکز حفظ و نشر آثار برای پاسداشت شهدا انجام می‌دهد.

انتهای پیام/77004/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول