اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همزمان با برگزاری گردهمایی فعالان عفاف و حجاب

مدیران مدارس برتر طرح مشکات تجلیل شدند

طی گردهمایی استانی فعالان عفاف و حجاب مدیران برتر استان قم در طرح مشکات تجلیل شدند.

مدیران مدارس برتر طرح مشکات تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، گردهمایی استانی مدیران مجری طرح‌های «کرامت»، «راه سعادت» ویژه مدارس دخترانه دوره راهنمایی و تجلیل از مجریان طرح مشکات، امروز با حضور زهرا عبداللهی مبلغ و مدرس جامعةالزهرا (س) و رویا جهان دوست مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات خانه علوم و فنون برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه حجاب شاخه‌ای از عفاف است اظهار کرد: شهید مطهری می‌فرمودند که نمره دانشجو و دانش آموز با حجاب 20 است.

محمد حسین امین جعفری با اشاره به اینکه آخرین مقصد انسان لقاء الله است بیان کرد: لقا پروردگار تنها با تبعیت از قرآن کریم و توجه به واجبات دینی محقق می شود.

استاد حوزه علمیه خواهران نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به ضرورت توجه جامعه به زنان گفت: گل واژه زندگی زن است و زن نوع نگاه به زندگی را تغییر می‌دهد.

وی افزود: عفت حالت درونی است که اگر در درون فردی حاکم شد به همه عوامل بیرونی غالب می‌شود و نخستین نمود عفت «حجاب» است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه زنان جامعه باید نگاه خود را کنترل کنند گفت: اگر حجاب ظاهری باشد اما کنترل نگاه نباشد، در این صورت عفت به وجود نمی‌آید.

عبداللهی تأکید کرد: دنیای غرب مرکزیت نظام اسلامی را هدف قرار داده است و ملت با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به خلق حماسه سیاسی اقدام کرده و پاسخ توطئه‌های دشمنان را خواهد داد.

در این گردهمایی که به منظور تجلیل از 70 نفر از مدیران مدارس در مقطع راهنمایی و متوسطه صورت گرفت، به مدیران مدارس برتر در اجرای طرح‌های کرامت، راه سعادت و... لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/2258/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول