اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس خبر داد

مازندران میزبان اردوی ادواری تیم ملی

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران از مازندران به عنوان میزبان یکی از اردوهای ادواری تیم ملی نام برد.

مازندران میزبان اردوی ادواری تیم ملی

فریده اشرف گنجویی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: در راستای اهداف برنامه سال 92 فدراسیون تنیس در بخش مسابقات و استعدادیابی بانوان سراسر کشور، برنامه‌های خاصی داریم که برای ارتقای عملکرد این فدراسیون خواهد بود.

وی افزود: کارهای اجرایی و کمیته استعدادیابی با دعوت از مربیان مجرب، کمیته همگانی و آکادمی بین‌المللی تشکیل شده و امیدواریم با آغاز فعالیت‌ها پیشرفت و ترقی روزافزون بخش بانوان را شاهد باشیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه سعی داریم بیشترین استفاده را از تعطیلات تابستانی در رده‌های مختلف سنی دانش‌آموزی و دانشجویی داشته باشیم، تصریح کرد: امسال اردوهای ادواری در رده‌های مختلف سنی تیم ملی را شاهد خواهیم بود که این اردوها در استان‌هایی که بازیکن ملی‌پوش دارند نظیر آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، خراسان‌رضوی و کرمان برپا می‌شود.

به گفته اشرف گنجویی، یکی از پایگاه‌هایی که در آن اردوی ادواری تیم ملی برگزار می‌شود استان مازندران و شهرستان آمل است.

این مسئول با اشاره به سطح مطلوب مسابقات قهرمانی آزاد و جایزه بزرگ تنیس بانوان کشور در آمل یادآور شد: صد درصد کیفیت این مسابقات توسط مربیان تیم ملی رده‌های مختلف که جهت بازدید از عملکرد بازیکنان و آخرین تغییرات تیم ملی آنالیز حاضر بودند تاثیرگذار خواهد بود تا برترین‌های کشور به تیم ملی برسند.

وی در مورد برنامه‌های بین‌المللی فدراسیون تنیس خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه بین‌المللی سال میلادی فدراسیون جهانی، مسابقات داخلی و برون‌مرزی خود را تنظیم می‌کنیم که در این تقویم هنوز میزبان‌های دیدارهای برون‌مرزی مشخص نشدند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول