اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

کاهش وقوع سرقت در آذربایجان غربی

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی سبب کاهش وقوع سرقت در آذربایجان‌غربی شد.

کاهش وقوع سرقت در آذربایجان غربی

خسرو گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته، سرقت از منزل، مغازه، بانک و سرقت اتومبیل از جمله سرقت‌هایی مهمی بود که شاهد کاهش وقوع آن‌ها در آذربایجان‌غربی بودیم.

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در عرصه پیشگیری‌های اجتماعی وقوع جرم در جامعه، تصریح کرد: یکی از آثار این همکاری کاهش وقوع سرقت محموله، کشو زنی، جیب‌بری، سرقت مسلحانه، راه زنی و قتل عمد در سال گذشته بود.

گل‌محمدی به افزایش وقوع سرقت اماکن خصوصی، موتورسیکلت و احشام در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت:با افزایش این سرقت‌ها در سال گذشته، موضوع در دستور کار نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی قرار گرفت و در این زمینه در تلاشیم سطح مشارکت مردم را در پیشگیری‌های اجتماعی از وقوع جرم بالا ببریم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: با افزایش فراوانی وقوع بزه در جامعه حول موضوعی خاص، پس از بررسی‌های میدانی، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به حاصل داده‌ها و مطالعات انجام شده، اقدامات لازم مبذول و نتیجه تصمیم‌گیری‌ها از طریق مجموعه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در سطح استان اجرا می‌شود.

گل‌محمدی با اشاره به اقدامات پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در ارتباط با افزایش سرقت احشام در استان، ابراز داشت: مأموران نیروی انتظامی با کلیه دامداران تماس گرفته و آموزش‌های لازم را در ارتباط با ضعف‌ها و معایب نحوه نگهداری دام به آن‌ها می‌دهند.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول