اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی ایلام:

آگاه‌سازی اجتماعی از اولویت‌‌های پلیس است

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: آگاه‌سازی اجتماعی و آموزش خانواده‌ها از اولویت‌‌های پلیس است.

آگاه‌سازی اجتماعی از اولویت‌‌های پلیس است

حسن سماواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تعامل مردم با پلیس موثرترین عامل برقراری اقتدار و ارتقای احساس امنیت است.

وی ادامه داد: همکاری و تعامل مردم با پلیس در صحنه‌های گوناگون اجتماعی یکی از مهم‌ترین و موثرترین عوامل برقراری وفاق، اقتدار و ارتقای احساس امنیت در جامعه به شمار می‌رود.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: مشارکت در واقع تجلی مشروعیت حاکمیت و ضامن تامین امنیت و ثبات کشور است.

جانشین انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه امنیت پیش شرط تامین سایر اهداف به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: امنیت اجتماعی حیاتی‌ترین اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی را تشکیل می‌دهد.

وی فعالیت‌های اجتماعی نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در استان را یادآور شد و گفت: پلیس به دنبال پیشگیری اجتماعی است و یکی از اولویت‌های کاری معاونت اجتماعی آگاه‌سازی خانواده‌ها و آموزش همگانی است.

سماواتی تصریح کرد: آگاه‌سازی خانواده‌ها و آموزش همگانی از بروز بزهکاری و جرم در جامعه جلوگیری می‌کند.

این مسئول انتظامی مشارکت دادن مردم را در طرح‌های پلیس ضامن موفقیت این طرح‌ها دانست و افزود: پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی است.

سماواتی به نقش بی‌بدیل رسانه در افزایش مشارکت و همگرایی مردم با پلیس اشاره کرد و گفت: معتقدیم اصحاب رسانه نقش بسزایی در آگاه‌سازی و ارتقای فرهنگ جامعه دارند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر جامعه‌محوری و توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی از مهم‌ترین رویکردهای نیروی انتظامی بوده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام بر مشارکت مردم در تامین امنیت استان تاکید کرد و گفت: با همکاری و مشارکت مردم امنیت پایدار در جامعه نهادینه می‌شود.

سماواتی همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی در استان را سازنده دانست و گفت: مشارکت و همدلی مردم با پلیس رمز موفقیت ماموران نیروی انتظامی در ماموریت‌های محوله است.

انتهای پیام/2246/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول