اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به حادثه‌خیز بودن محور سرآبتاوه به یاسوج صورت گرفت

پیشنهاد رئیس پلیس راه به شرکت‌های بیمه در یاسوج

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به شرکت‌های بیمه پیشنهاد داد تا بخشی از هزینه‌های پرداختی سالانه خود به خودروهای تصادفی و تلفات جانی در سرآبتاوه را یک بار برای همیشه صرف اصلاح مشکلات ترافیکی و نصب پل‌هوایی در این منطقه کنند.

پیشنهاد رئیس پلیس راه به شرکت‌های بیمه در یاسوج

منوچهر سیاهپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به برگزاری شورای ترافیک و بررسی مشکلات ترافیکی دو مسیر بابامیدان و شیراز به یاسوج در منطقه سرآبتاوه اظهار کرد: در تصادفات سال گذشته متأسفانه 43.7 درصد تصادفات در روستای سرآبتاوه رخ داده است که نشان از اهمیت رسیدگی به مشکلات این محور ارتباطی دارد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین 26 درصد از آمار مجروحان سال 91 به این نقطه از محور ارتباطی در ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته در روستای سرآبتاوه هفت نفر به علت تصادف فوت کردند و 14 نفر نیز مجروح شدند که این آمار بسیار بالایی در حدود یک کیلومتر از مسیر شیراز و بابامیدان به یاسوج است.

سرهنگ سیاهپور با بیان اینکه شاهد مشکلات زیادی در محور ارتباطی این دهستان هستیم، گفت:‌ پیشنهادات زیادی را به اداره‌کل راه و شهرسازی دادیم که متأسفانه عملی نشدند و این مشکلات همچنان قربانی می‌گیرند.

* نصب سرعت‌گیر ساده‌ترین کاری است که باید در سرآبتاوه انجام شود

این مسئول ارشد پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:‌ ساده‌ترین کاری که در این دهستان باید انجام شود، نصب سرعت‌گیرهای استاندارد است که با توجه به حجم بالای تردد و ترافیک این محور چنین کاری به کاهش تصادفات کمک شایانی خواهد کرد.

سیاهپور ابراز داشت: وجود تقاطع‌های غیراستاندارد یکی از مشکلات این نقطه از ورودی یاسوج در دهستان سرآبتاوه است که خود موجب تصادفات شدیدی شده است و در شورای ترافیک تصویب شده تا این تقاطع‌های غیراستاندارد مسدود شود و به جای آن یک تقاطع استاندارد بعد از پلیس‌راه ایجاد شود.

وی عنوان کرد: تاکنون چندین بار به شرکت‌های بیمه پیشنهادی شده تا بخشی از هزینه‌هایی که هر ساله بابت تصادفات این محور پرداخت می‌کنند را برای یک‌بار صرف اصلاح ایرادات ترافیکی این نقطه بکنند، چراکه به مراتب برای آنان مقرون به صرفه‌تر است.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به شرکت‌های بیمه پیشنهاد می‌شود که برای ساخت پل هوایی، پله برقی و مواردی از این دست هزینه کنند و از فضای تبلیغات آن نیز استفاده کنند، چراکه این کار موجب کاهش تصادفات در این نقطه و عدم پرداخت خسارت از سوی بیمه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول