اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس:

کمربندی بومهن از نظر پلیس راهور اشکالاتی دارد/ ایرادات برطرف می‏شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: کمربندی بومهن از نظر پلیس راهور اشکالاتی دارد و ایرادات این مسیر برطرف می‏شود.

کمربندی بومهن از نظر پلیس راهور اشکالاتی دارد/ ایرادات برطرف می‏شود

ایرج بیگدلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در ارتباط با راهکارهای کاهش ترافیک شهر بومهن با توجه به وجود کمربندی در این شهر اظهار داشت: با توجه به فلسفه ایجاد کمربندی که باید ماشین‏آلات سنگین از آن عبور کنند، پلیس راهور در مورد کارگذاری علائم راهنمایی و رانندگی و رمپ و روپ‏های مسیر ایراداتی وارد کرده است.

وی تصریح کرد: شورای ترافیک شهرستان پردیس در حال بررسی این موضوع بوده و در جلسه‏ای در این خصوص با همکاری راه و شهرسازی شهرستان پردیس، فعالیت‏ها در دست اجراست.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: پیگیری‏ها با جدیت ادامه می‏یابد تا پس از رفع ایراداتی که پلیس راهور بر کمربندی بومهن گرفته است، مسیری امن را برای تردد ماشین‏آلات سنگین فراهم کنیم.

بیگدلو افزود: با توجه به اینکه بومهن یک شهر کریدوری است و عامل توسعه شهرهایی مانند بومهن هم همین شریانی بودن آنان است، باید به امر ترافیک آن بیشتر اهمیت داد.

وی تصریح کرد: شریانی بودن راه‏های ارتباطی همان‏طور که باعث رونق این‏گونه شهرهاست، اگر خوب مدیریت نشود، می‏تواند به یکی از عوامل تهدید تبدیل شود.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: آلودگی صوتی که کامیون‏ها به خصوص در شب ایجاد می‏کنند و تصادف‏هایی که در مسیر به وجود می‏آید، در صورت بی‏توجهی مسئولان امر ممکن است مشکل‎ساز شود.

بیگدلو ادامه داد: این امور ما را به این مسیر سوق می‏دهد که با مصوبات شورای ترافیک، از تردد ماشین‏آلات سنگین در داخل شهر جلوگیری کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: در جلسات شورای ترافیک شهرستان، بحث میدان ورودی شهر بومهن که توسط شهرداری بومهن در حال احداث است و همچنین ورودی فاز چهار پردیس که مشکلات بسیاری از لحاظ ترددی داشت، مورد بررسی قرار گرفت.

بیگدلو اضافه کرد: این مسیر با راهکاری موقت از فاز چهار به سمت بومهن یک‏طرفه می‏شود و کسانی که از پردیس قصد عزیمت به تهران و بومهن را دارند، از جاده ده بومهن و خیابان بخشداری بومهن تردد می‏کنند و این، یکی از مصوبات شورای ترافیک است.

انتهای پیام/2568/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول