اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته ‌امداد فارسان:

مددجویان فارسانی از انشعابات آب، گاز و برق رایگان بهره‌مند می‌شوند

مدیر کمیته‌امداد فارسان گفت: تمامی خانواده‌های روستایی تحت پوشش کمیته‌امداد شهرستان فارسان به صورت رایگان از امتیاز انشعابات آب، برق و گاز بهره‌مند می‌شوند.

مددجویان فارسانی از انشعابات آب، گاز و برق رایگان بهره‌مند می‌شوند

محمدرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرکرد اظهار داشت: بر اساس تبصره‌های قانونی معافیت مددجویان از پرداخت هزینه انشعاب‌های آب، برق و گاز تمامی مددجویان تحت پوشش این نهاد در فارسان به صورت رایگان از این امتیازها بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه تا امروز بیش از 80 خانوار نیازمند و تحت پوشش کمیته‌امداد امام خمینی (ره) شهرستان فارسان از این انشعاب‌ها بهره‌مند شده‌اند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این روند تا برخورداری کامل مددجویان تحت پوشش این نهاد از امتیازهای آب، برق و گاز ادامه خواهد داشت.

مدیر کمیته‌امداد امام خمینی (ره) فارسان اذعان داشت: برای بهره‌مندی رایگان بیش از 80 خانوار در این شهرستان از انشعاب‌های آب، برق و گاز بیش از 95 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول متذکر شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات‌رسانی به محروم را از وظایف اصلی خود می‌داند و این واگذاری رایگان انشعاب‌ها نیز نشات گرفته از این اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: رفع محرومیت در جامعه یکی از اهداف این نهاد مردمی است و این نهاد در طول سال‌های بعد از انقلاب توانسته اقدامات بسیار ارزشمندی را در این راستا انجام دهد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول