اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک

مشکلات مسکن مددجویان در نظرآباد مرتفع می‌شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد گفت: با اجرای طرح مسکن مهر مشکلات مسکن مددجویان در نظرآباد مرتفع می‌شود.

مشکلات مسکن مددجویان در نظرآباد مرتفع می‌شود

احمد اروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس نظرآباد اظهار داشت: ارائه خدمات به مددجویان و رفع مشکلات آنان یکی از مهمترین برنامه‌های مسئولان ذیربط باید باشد.

وی ادامه داد: توجه به رفع مشکلات و معضلات این قشر از جامعه باید اولویت مسئولان قرار گیرد تا آنان نیز به عنوان قشری از جامعه بتوانند بدون دغدغه امرار معاش کنند.

این مسئول افزود: نبود امکانات کافی برای تردد معلولان در سطح جامعه نیز یکی دیگر از مشکلات آنان به شمار می‌رود که لازم است مسئولان شهرداری اقدامات لازم را برای مناسب‌سازی خیابان‌ها و ادارات انجام دهند.

اروندی تأکید کرد: نبود اشتغال برای این افراد با وجود داشتن مهارت یکی دیگر از مشکلاتی است که معلولان و برخی از مددجویان با آن مواجه هستند.

وی افزود: برخی از معلولان دارای مهارت‌ها و استعدادهای بسیاری هستند که می‌توانند در محیط‌های کاری مشغول به کار شوند لذا لازم است تا کارآفرینان و مدیران در دستگاه‌های مختلف به این افراد فرصتی را برای ارائه استعدادهایشان بدهند.

اروندی در ادامه سخنان خود به آماده‌سازی 320 واحد مسکن مهر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تأمین آب و برق این واحدها، به زودی این واحدها به مددجویان واگذار خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد اجرای طرح مسکن مهر را یکی از مهمترین اقدامات دولت دانست و افزود: یکی از طرح‌های حمایتی و مهم دولت‌های نهم و دهم برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان این قشر بوده است.

وی بیان کرد: کل آورده مددجویان برای خانه‌دار شدن در قالب طرح مسکن مهر ویژه مددجویان بهزیستی هر یک چهل میلیون ریال بوده است و مابقی هزینه‌ها از محل اعتبارات بهزیستی و خیرین شهرستان تامین شده است.

اروندی گفت: از مجموع 320 واحد مسکونی مددجویان، 180 واحد مسکونی آن‌ها در شهر جدید هشتگرد و 140 واحد دیگر در محل اجرای مسکن مهر نظرآباد ساخته شده است.

وی ادامه داد: در این شهرستان یک‌هزار و 625 مددجو تحت حمایت بهزیستی هستند که رفع مشکلات آنان نیاز به حضور پررنگ‌تر خیرین و حمایت‌های ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دارد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول