اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بویراحمد خبر داد

ساخت 6 واحد مسکن شهری به منظور رفاه مددجویان بویراحمدی

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد گفت: در سال گذشته شش واحد مسکن شهری به منظور رفاه مددجویان این شهرستان ساخته شد.

ساخت 6 واحد مسکن شهری به منظور رفاه مددجویان بویراحمدی

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از احداث شش واحد مسکن شهری برای مددجویان واجد شرایط تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد و گفت: در سال گذشته به منظور رفاه حال مددجویان نیازمند شش واحد مسکن شهری ساخته شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت از مهمترین اقدامات این نهاد در حمایت از خانواده‌های زیرپوشش بوده که تاکنون خدمات مضاعفی به جامعه هدف ارائه شده است.

هزینه 760 میلیون ریالی ساخت مسکن مددجویان بویراحمدی

وی با بیان اینکه شش واحد مسکن شهری به منظور رفاه حال و کاهش مشکلات مددجویان تحت حمایت ساخته شده است، اظهار داشت: مبلغ 760 میلیون ریال جهت این واحدهای مسکونی هزینه شده است.

انصاری با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای مددجویان از راهکارهای کمیته امداد امام خمینی برای توانمندسازی جامعه هدف است، افزود: بهره‌مندی از مسکن مناسب و مقاوم از نیازهای ضروری و اساسی هر خانواده بوده و این نهاد حمایتی خدمات مناسبی جهت بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان ارائه کرده است.

وی به دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان اشاره کرد و گفت: تعمیرات کلی و جزیی مسکن مددجویان بعد از کارشناسی و نظارت امدادگران از دیگر برنامه‌ها و خدمات ارائه شده به مددجویان شهرستان بویراحمد است.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول