اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرهای انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر

آغاز فعالیت ستاد جلیلی در بوشهر/ اعلام حمایت اصلاح طلبان بوشهری از هاشمی

آخرین خبرهای انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر حاکی از آغاز فعالیت ستاد دکتر جلیلی در بوشهر و اعلام حمایت اصلاح طلبان بوشهری از هاشمی رفسنجانی است.

آغاز فعالیت ستاد جلیلی در بوشهر/ اعلام حمایت اصلاح طلبان بوشهری از هاشمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پس از روزهای شلوغ سفرهای انتخاباتی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری به بوشهر و پایان مهلت ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، نوبت  فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها در شهرهای مختلف است.

فعالان سیاسی استان بوشهر نیز این روزها خود را برای حمایت از کاندیداهای مورد نظر آماده و فعالیت‌هایی نیز آغاز کرده‌اند.

دو رقیب مهم یعنی اصلاح‌طلبان و اصولگراها در بوشهر فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده و ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز تقریبا فعال شده است.

پس از اعلام کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری و سعید جلیلی، اصلاح طلبان بوشهری حمایت خود از هاشمی را اعلام و ستاد انتخاباتی جلیلی هم در بوشهر آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش کمیته‌های دانشجویی، جوانان، زنان، تبلیغات، اقشار، طلاب و رسانه ستاد دکتر جلیلی کار خود را در بوشهر آغاز کرده است.

همچنین ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان بوشهر نیز حمایت خود را از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی اعلام کرد.

مسعود شکوهی رئیس این ائتلاف در اظهارنظری اعلام کرده این ائتلاف ضمن ابراز خوشوقتی از نامزدی آیت الله هاشمی، اقدام ایشان را فداکارانه دانسته که امید است فرصتی ملی و فراجناحی برای بهبود مشکلات داخلی و بین المللی کشور باشد.

شکوهی ادامه داد: این ائتلاف ضمن اعلام حمایت کامل از نامزدی آیت الله هاشمی رفسنجانی، از همه نیروهایی که خیر کشور و انقلاب اسلامی را می‌خواهند نیز انتظار می‌رود در صورت تمایل برای مشارکت انتخاباتی برای آقای هاشمی، توان خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر برای مقابله با بحران‌ها و تنگناهای موجود کشور به کار گیرند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول