اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله گلستان:

گندمکاران گلستانی برای افتتاح حساب در بانک سپه اقدام کنند

مدیرکل شرکت غله گلستان گفت: با توجه به معرفی بانک سپه به عنوان بانک عامل در امر خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان از سوی دولت، گندمکاران گلستانی باید در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب ویژه در این بانک اقدام کنند.

گندمکاران گلستانی برای افتتاح حساب در بانک سپه اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‌پور اظهار داشت: هر ساله قبل از فرا رسیدن فصل خرید و به منظور رفاه حال کشاورزان در امورات بانکی مرتبط، بانک عامل پرداخت وجوه گندمکاران در سراسر کشور معرفی می‌شود که در سال‌جاری همانند سنوات گذشته بانک سپه بدین منظور معرفی شد.

وی افزود: بر اساس جلسات مدیریتی و کارشناسی برگزار شده فیمابین مسئولان این شرکت و بانک سپه استان مقرر شده که بانک سپه تمامی توان خود را از حیث نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و از حیث نیروی انسانی کارآزموده و شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارسال اطلاعات ثبتی محموله‌های تحویلی از کشاورزان به بانک اقدام کنند تا بدین شکل گندمکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه مانعی بتوانند وجوه خود را از بانک عامل دریافت کنند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: در هر مرکز خرید یک نفر از سوی شرکت غله استان به عنوان عامل ذیحساب در کنار دیگر عاملین نظارتی بر چگونگی خرید از کشاورزان نظارت دقیق دارند تا کوچک‎ترین حقی از کشاورزان ضایع نشود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان یادآور شد: خرید تضمینی گندم از وظایف اصلی و مهم این شرکت است و تمامی تلاش سخت‌افزاری و نرم‌افزای خود را به کار خواهیم بست تا این امر مهم در بهترین شکل ممکن در سال زراعی جاری انجام شود.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول