اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان خبر داد

خرید 5000 تن گندم از کشاورزان حاجی‌آبادی

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان از خرید پنج هزار تن گندم در یک هفته گذشته از کشاورزان شهرستان حاجی‌آباد خبر داد و گفت: دو مرکز خرید برای این کار در نظر گرفته شده است.

خرید 5000 تن گندم از کشاورزان حاجی‌آبادی

حمزه رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد واقع در شمال مرکز هرمزگان اظهار کرد: شبکه تعاونی روستایی در روزهای گذشته بیش از پنج‌ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را در شهرستان حاجی‌آباد خریداری کرده است.

وی با اشاره به توانمندی موجود در مراکز خرید امسال افزود: تعاون روستایی امسال توانایی خرید بیش از 20 هزار تن گندم را در استان دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان در مورد خرید گندم از کشاورزان افزود: گندم تولیدی در سطح استان بیش از 50  هزار تن است که پیش‌بینی می‌شود، تعاونی روستایی20 هزار تن از این گندم را خریداری ‌کند.

وی با اشاره به استقبال کشاورزان از فروش گندم خود به مراکز تعیین شده تعاونی روستایی گفت: در حال حاضر پنج هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان حاجی‌آباد در یک هفته اخیر خریداری شده است.

رادمنش درباره مراکز در نظر گرفته برای خرید گندم خاطر نشان کرد: دو مرکز خرید برای گندم در حاجی‌آباد در نظر گرفته شده است که یک مرکز خرید در گهکم و یک مرکز نیز در فارغان اختصاص داده شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان در زمینه قیمت خریداری شده گندم گفت: در حال حاضر گندم معمولی کیلویی 720 تومان و گندم دروم کیلویی 750 از کشاورزان خریداری می‌شود.

حاجی‌آباد در شمال هرمزگان با استان‌های فارس و کرمان همجوار و قطب کشاورزی هرمزگان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/88002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول