اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

لزوم برگزاری دوره جریان‌شناسی سیاسی برای رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از لزوم برگزاری دوره جریان‌شناسی سیاسی برای رسانه‌های این استان سخن به میان آورد.

لزوم برگزاری دوره جریان‌شناسی سیاسی برای رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج امین کمالوندی ظهر امروز در نشست اتاق فکر مسئولان و اهالی رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان ارشد انتظامی، قضایی، سیاسی و امنیتی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات در کشور ما هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و آن‌هایی که دم از پیچیدگی انتخابات ایران می‌زنند یا مغرض و یا نادان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان ابراز کرد: انتخابات در ایران بر مبنای عدالت پایه گذاشته شده و از منظر ولایت بر آن نظارت می‌شود.

کمالوندی با بیان اینکه بهترین دسته‌بندی در کشور را مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، تصریح کرد: آن‌چه مهم بوده این است که به مرزبندی خودی و غیر خودی واقف باشیم و بقیه خط‌کشی‌های غیر اسلامی اعم از چپ و راست و میانه را قبول نداشته باشیم.

این مسئول ارشد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد مبحث بصیرت‌افزایی را برای همه از جمله در رسانه‌ها مهم دانست و گفت: در آستانه انتخابات پیشنهاد من این است که دوره جریان‌شناسی انتخاباتی برای رسانه‌های ما و توسط مسئولان دست‌اندرکار و کارشناسان خبره اهل فن در حوزه سیاسی برگزار شود.

کمالوندی با ذکر اینکه اکنون در حدود سه هزار فضای سایبری از فیس بوک و توییتر گرفته تا سبزها و منافقین و سلطنت‌طلبان در حال تخریب وجهه انتخاباتی ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: آن‌ها اکنون چندین موضوع اعم از حرف واهی و پوسیده انتخابات آزاد و بحث نظارت ارگان‌های بین‌المللی بر انتخابات را مطرح می‌کنند که باید در رسانه‌های جمهوری اسلامی به آن‌ها خردمندانه و با دلیل و استدلال پاسخ داده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تشویق و تهییج مردم برای حضور یکپارچه در روز انتخابات و گرفتن مصاحبه و گزارش از شور و حال انتخاباتی مردم وظیفه همه رسانه‌های متعهد در جمهوری اسلامی است که در کهگیلویه و بویراحمد هم نباید نسبت به آن‌ غفلت ورزید.

وی التهاب‌آفرینی را خواسته دشمن دانست و گفت: رسانه‌های ما نباید ندانسته در دام این مکر و حیله دشمن گرفتار شوند.

کمالوندی از رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد خواست که با حفظ اصل بی‌طرفی مردم را با تحلیل‌های صحیح و انقلابی نسبت به انتخاب اصلح تشویق کنند.

انتهای پیام/2571/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول