اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) استان اردبیل:

فرهنگ منور رضوی جامعه ایرانی را به نقطه عزت سوق داده است

سرپرست بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) استان اردبیل گفت: توسل و تکیه بر فرهنگ رضوی جامعه اسلامی، ایرانی ما را به نقطه عزت و عظمت واقعی و شکوه ارادت به اهل بیت سوق داده است.

فرهنگ منور رضوی جامعه ایرانی را به نقطه عزت سوق داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید نوریان عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در اردبیل اظهار داشت: با هدف توسعه فرهنگ پربار و غنی رضوی در کشور و توسل به امام هشتم (ع) چندین سال است که جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با حال و هوای معنوی برگزار شده و در کنار آن هفته‌های گرامیداشت فرهنگ رضوی نیز در استان‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا ما هفته گرامیداشت فرهنگ رضوی را امسال با تلاش و پشتکار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کردیم تا بتوانیم ابعاد مختلفی از این فرهنگ و غنای ارزشی آن را به نمایش بگذاریم.

نوریان خاطرنشان کرد: این دبیرخانه با ایجاد غرفه در نمایشگاه هفته فرهنگ رضوی اردبیل سعی کرد، معرفی تولیدات مکتوب و رسانه و همچنین نرم‌افزاری بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) را داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی آثار برتر 10 دوره قبلی را به نمایش گذاشت تا علاقمندان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی از آمادگی اردبیل برای برگزاری جشنواره ملی مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی در شهریورماه امسال خبر داد و بیان کرد: توزیع پوسترهای نفیس بارگاه مطهر امام رضا (ع) و همچنین عرضه پوسترهای آثار هنرمندان خوشنویسی برجسته کشور از دیگر فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره ملی مدیحه‌سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی بود که در نمایشگاه هفته فرهنگ رضوی به معرض دید گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) استان یادآور شد: ‌برگزاری این هفته‌ها در دو سال اخیر سبب شده است تا بهترین فرصت و زمینه برای تبیین معارف و سیره امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی بهتر و بیشتر فراهم آید.

نوریان ادامه داد:‌ این هفته‌ها با شعار عطر ولایت و عشق به آفتاب هشتم در شهرهای مختلف کشور برگزار شده و اردبیل نیز با شایستگی میزبان این رویداد معنوی و ارزشی بوده است.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول