اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی

هفته فرهنگ رضوی در شیراز آغاز به‌ کار کرد

هفته فرهنگ رضوی برای دومین سال متوالی شامگاه شنبه در تالار حافظ شیراز افتتاح شد.

هفته فرهنگ رضوی در شیراز آغاز به‌ کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد همتی بوشهری در مراسم افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی که در تالار حافظ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری هفته فرهنگ رضوی در شیراز نشان از ولایتمداری، دینداری و ارتباط تنگاتنگ مردم استان فارس با اهل بیت (ع) دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطرنشان کرد: هفته فرهنگ رضوی امسال را با سه رویکرد ولایت، مهدویت و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه هفته فرهنگ رضوی امسال با استفاده از الگوهای فرهنگی و هنری پررونق‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته برای نخستین‌بار این هفته در شیراز با 20 غرفه در فضایی به مساحت 180 متر مربع برگزار شد اما در سال جاری تعداد غرفه‌ها به 55 و فضا نیز به 550 متر مربع گسترش پیدا کرده است.

همتی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این هفته تصریح کرد: برگزاری نمادین ورزش زورخانه‌ای، اجرای 14 چاووش‌خوانی، برگزاری نخستین شعر استانی با موضوع مهدویت در شهرستان سروستان، نمایشگاه عکس شاه‌چراغ (ع) در سومین حرم اهل بیت (ع) و برپایی کارگاه‌های زنده خوشنویسی با موضوع فرهنگ رضوی از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

وی در سخنان خود ابراز امیدواری کرد که این هفته را با هدف ترویج فرهنگ رضوی در قالب معارف این فرهنگ و ایجاد بستر مناسب برای ارائه تولیداتی که در مورد این امام بزرگوار ساخته شده است، برگزار کنیم.

به گزارش فارس، هفته فرهنگ رضوی با 55 غرفه در فضایی به مساحت 550 متر مربع از شنبه به مدت یک هفته در محوطه رو‌به‌روی مجموعه فرهنگی هنری تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول