اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای خانوده اصفهان:

تقاضای مخاطبان فرهنگسرای خانواده بیش از ظرفیت است/ فضای بیشتری می‌خواهیم

مدیر فرهنگسرای خانوده اصفهان گفت: تقاضا و استقبال مخاطبان از برنامه‌های فرهنگسرای خانواده بسیار است، اما ظرفیت این فرهنگسرا ناچیز است که حمایت بیشتر شهرداری برای واگذاری فضا به این مرکز را خواستاریم.

تقاضای مخاطبان فرهنگسرای خانواده بیش از ظرفیت است/ فضای بیشتری می‌خواهیم

مرضیه اربابان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همایش صمیمیت و عشق با حضور حجت‌الاسلام دهنوی امروز ساعت 16 در تالار هنر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش از این سلامت جنسی ویژه آقایان با حضور حجت‌الاسلام دهنوی در اصفهان برگزار شد که استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمد.

مدیر فرهنگسرای خانواده گفت: از همایش‌هایی با محوریت مسائل روانشناسی در اصفهان، استقبال بسیاری می‌شود که نشان از علاقه‌مندی مردم به این برنامه‌ها دارد، اما ظرفیت فرهنگسرای خانواده برای برگزاری این نوع همایش‌ها محدود است.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال زیاد از این همایش‌ها فرهنگسرای خانوده ناچار به همکاری با تالار هنر است.

اربابان اضافه کرد: پرداختن به مباحث روانشناسی یک نیاز است و کمبود آن احساس می‌شود، اما فرهنگسرای خانواده تنها مرکزی است که به این مباحث در اصفهان می‌پردازد.

وی تصریح کرد: فرهنگسرای خانواده برای پاسخ به نیاز مخاطبان با شهرداری رایزنی‌های زیادی کرده است تا ظرفیت فرهنگسرای خانوده بیشتر شود، اما تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

مدیر فرهنگسرای خانوده اصفهان به بیان سایر برنامه‌های این مرکز پرداخت و گفت: همایش با خانواده در روزهای پنج شنبه و نشست کانون مادران دوشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگسرای خانواده هر ساله موضوعات و سرفصل‌های پرداختی خود را متنوع می‌کند و مورد استقبال بسیاری هم واقع می‌شود، به عنوان نمونه تاکنون 2 هزار نفر برای شرکت در برنامه‌های این مرکز ثبت نام کردند، اما ظرفیت این فرهنگسرا برای پاسخگویی به آنها ناچیز است.

اربابان گفت: مسئولان باید بیش از گذشته برای تعمیم و گسترش بحث‌های روانشناسی خانواده همت کنند و مراکز بیشتری در اختیار فرهنگسرای خانواده قرار دهند.

انتهای پیام/63019/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول