اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زنان استانداری خراسان‌رضوی:

طرح خانواده پایدار به طرح راهبردی کشوری تبدیل شود

مدیرکل امور زنان استانداری خراسان‌رضوی گفت: در دیدار روز گذشته با رهبر معظم انقلاب تقاضا کردیم تا با توجه به نتایج طرح خانواده پایدار در استان خراسان‌رضوی؛ این طرح به یک طرح راهبردی کشوری تبدیل شود.

طرح خانواده پایدار به طرح راهبردی کشوری تبدیل شود

صدیقه خدیوی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان فرهیخته حوزوی و دانشگاهی اظهار کرد: در دیدار با رهبر معظم انقلاب گزارشی در ارتباط با نحوه شکل‌گیری طرح خانواده پایدار و مباحث علمی و اجرایی آن در خراسان‌رضوی را بیان کردم که ایشان فرمودند اگر این طرح حاکمیت پیدا کرده باشد کار بسیار مطلوبی است.

وی افزود: در این دیدار تقاضا کردیم تا با توجه به نتایج طرح خانواده پایدار در استان این طرح به یک طرح راهبردی کشوری تبدیل شود.

مدیرکل امور زنان استانداری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب که فرمودند "اگر بانوان از وضعیت خود در اسلام آگاهی داشته باشند و حرمت زنان در خانواده حفظ شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود"؛ باید با برنامه‌ریزی، فرهنگ‌سازی و اصلاح قوانین سطح آگاهی زنان را ارتقا بخشید تا این امر محقق شود.

خدیوی افزود: یکی از بیانات رهبری کمک 100 درصدی صدا و سیما در اصلاح الگوی زن مسلمان بود که در این راستا صدا و سیمای خراسان‌رضوی باید گام‌های موثری بردارد.

وی با اشاره به حضور زن در اجتماع امروز گفت: زن باید همواره اولویت نخست خود را خانواده و فرزندان قرار دهد و سپس در زمینه‌های دیگر سیاسی و اجتماعی فعالیت کند.

مدیرکل امور زنان استانداری خراسان‌رضوی در ارتباط با فرهنگ عفاف و حجاب تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کمیته‌ها و ستادهایی در دستگاه‌های مختلف خراسان‌رضوی تشکیل شده؛ اما در کنار تمام این تلاش‌ها، فرهنگ‌سازی و اقدامات ترویجی باید در راس امور قرار بگیرد.

انتهای پیام/70022/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول