اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان:

نقش زنان در مقابله با براندازی نرم ویژه است

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان گفت: نقش زنان در مقابله با براندازی نرم دشمنان علیه نظام اسلامی برجسته و ویژه است.

نقش زنان در مقابله با براندازی نرم ویژه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل اداره اطلاعات گیلان ظهر امروز در همایش "زن، حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی و مشارکت اجتماعی" در سالن سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: مردم ایران برای خلق حماسه سیاسی تحت زعامت مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

وی حماسه‌های کربلا، 15 خرداد سال 42، 22 بهمن سال 57، دوران دفاع مقدس و 9 دی سال 88 را در تاریخ ماندگار عنوان کرد و افزود: خلق حماسه به‌ویژه حماسه‌های دینی، جاودانه و ماندگار نیاز به بسترسازی و بصیرت‌افزایی دارد.

این مسئول توکل به خدای سبحان و ائمه معصومین (ع) را مهم‌ترین بستر برای خلق حماسه خواند و تصریح کرد: حماسه به روحیه جهادی، رویکرد آرمان‌خواهی، انقلابی‌گری و ایثارگری نیاز دارد.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان با بیان اینکه خلق حماسه دینی علاوه بر روحیه جهادی به حالت مهاجر شدن نیاز دارد، بیان کرد: شهدا حماسه دینی خلق کردند و ایثار و شهادت‌طلبی لازمه خلق حماسه سیاسی، دینی و جاودانه است.

این مسئول حضور زینب (س) قبل، حین و پس از قیام عاشورا را بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی و دینی پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 با حضور گسترده زنان محقق شد.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان نقش زنان در دوران دفاع مقدس را بی‌نظیر توصیف کرد و یادآور شد: حضور زنان در خلق حماسه 9 دی وصف‌ناپذیر بود.

*نقش زنان در مقابله براندازی نرم برجسته است

وی نقش زنان در مقابله با براندازی نرم دشمنان را برجسته و ویژه ذکر کرد و گفت: زنان نقش ویژه‌ای در تربیت و بصیرت‌افزایی فرزندان جوان و نوجوان خود دارند.

این مسئول قشر جوان را نوک پیکان عملیات روانی رسانه‌های استکباری خواند و اظهار کرد: جنبش‌های اجتماعی و حماسه‌های جاودانه بدون حضور زنان ناکارآمد و غیر ماندگار است و حماسه محسوب نمی‌شود.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده و این امر فرصتی برای تجلی اراده ملی و اسلامی ملت ایران است.

وی رویکردهای انقلابی و استکبارستیزی نظام جمهوری اسلامی ایران را موجب دشمنی استکبار دانست و بیان کرد: دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی است.

*همراهی منافقین و وهابی‌ها با سرویس‌های اطلاعاتی غرب

این مسئول در ادامه به فتنه سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: استکبار حداقل 10 سال قبل از فتنه مذکور در کوی دانشگاه در سال 78 آن را با همراهی سرویس‌های اطلاعاتی غرب و بعضی از کشورهای منطقه طراحی کرده بود و معاندان نظام، منافقین، وهابی‌ها و عناصر ضعیف اصلاح‌طلب را فرا خوانده بود تا کودتای سبز مخملی در کشور ایجاد کند.

مدیرکل اداره اطلاعات گیلان درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و همچنین همراهی مردم با ولایت را موجب خنثی شدن ترفند دشمنان دانست و اظهار کرد: دشمن پس از فتنه سال 88 آسیب‌شناسی خود را انجام داده و طراحی‌های جدیدی را آغاز کرده است.

*لشگرکشی اطلاعاتی استکبار علیه انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه دنیای استکبار لشگرکشی اطلاعاتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به‌راه انداخته است، تصریح کرد: دشمن عرصه‌های عملیاتی، تخریبی، ترور دانشمندان هسته‌ای، بمب‌گذاری‌ها و خراب‌کاری‌های صنعتی علیه نظام اسلامی را طراحی کرده است و آن را ادامه می‌دهد.

این مسئول در پایان هجمه سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در سه سال اخیر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را بسیار گسترده خواند و بیان کرد: معاندان نظام می‌دانند که قادر به موج‌آفرینی در داخل کشور نیستند.

انتهای پیام/84001/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول