اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان مطرح کرد

بررسی مسائل و دغدغه‌های اساسی زنان در سمنان / تشکیل شورای اندیشه زنان استان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان از تشکیل شورای اندیشه زنان استان سمنان خبر داد و گفت: بررسی مسائل و دغدغه‌های اساسی زنان در سمنان یک اولویت است.

بررسی مسائل و دغدغه‌های اساسی زنان در سمنان / تشکیل شورای اندیشه زنان استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهین نوروزی‌فر پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای بسیج استان سمنان که با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، معاون هماهنگ کننده سپاه استان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و کلیه مدیران 18 گانه بسیج اقشار سپاه استان در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ اسلام یک تاریخ حماسه است؛ همان‏طور که عاشورا یک حماسه است و در یک نیم روز اتفاق می‌افتد که بشریت تا پایان مسیر را انتخاب می‌کند.

وی افزود: وقتی حماسه رخ می‌دهد که هدف ها شناخته شوند و تمام نیروها به سمت هدف جلب شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: اگر رویدادی صورت بگیرد و به هدف متعالی خود نرسد، حماسه نیست و در همان شعار خلاصه می‌شود و همانجا باقی می‌ماند.

نوروزی‌فر بیان کرد: نقش ما در تبلور حماسه سیاسی این است که در خط رهبری حرکت کنیم و با بصیرت‌افزایی سعی کنیم غیر از آنچه رهبری می‌فرمایند چیز دیگری را محور کار خود قرار ندهیم.

وی ادامه داد: برنامه‌ها را از کسانی که خالص هستند، بگیریم و در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و با نگاه امیدوارانه و با نشاط وارد شویم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سمنان گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده آگاهانه منطقی و عقلانی هدف را بشناسیم، مسیرهای مطلوب را شناسایی کنیم و بنا به تکلیفی که خداوند به ما داده در راستای پرچم اسلام حرکت کنیم.

نوروزی‌فر در مورد شورای اندیشه وهم فکری بسیج جامعه زنان استان اظهار داشت: این شورا در طی چهار جلسه و با حضور 29 نفر از بانوان فرهیخته، توانمند و متخصص در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی در قالب چهار کار گروه مشغول فعالیت است.

وی احصا و بررسی مسائل و دغدغه‌های اساسی زنان، ارائه راهکارها، شناسایی خلأهای قانونی، محتوایی، ساختاری در راستای اسلامی شدن هر چه بیشتر نظام جامعه زنان، برآورد و بررسی وضع موجود جامعه زنان فرصت‌ها، تهدیدات، نقاط قوت و ضعف و ترسیم وضعیت مطلوب جامعه زنان متناسب با نیازهای انقلاب اسلامی را از موضوعات مورد بحث در این جلسه عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول