اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

یک تن مواد مخدر در زنجان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان زنجان به کشف و ضبط یک تن مواد مخدر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: کشف این میزان مواد مخدر در کیلومتر‌ها دور از مرزهای تولید مواد مخدر جهان یعنی افغانستان قابل توجه است.

یک تن مواد مخدر در زنجان کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اظهار داشت: هر چند فضا در این ایام به حداکثر حساسیت خود می‌رسد ولی به طور قطع موجب غفلت پلیس از سایر ماموریت‌های خود نمی‌شود.

وی به افزایش شدت عمل پلیس در برخورد با جرائم اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری اراذل و اوباش و جمع‌آوری تجهیزات دریافت ماهواره از ماموریت‌های پلیس در شدت عمل با جرائم محسوب می‌شود.

*تاثیر اقتصاد در وقوع جرم سرقت

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه وقوع جرم سرقت در جامعه تابع عوامل متعددی است، تصریح کرد: عوامل اقتصادی از مهم‌ترین دلایل گرایش به جرم سرقت محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر تاثیر اعتقادات دینی و خانواده در پیشگیری از وقوع جرم اضافه کرد: پژوهش‌ها بیانگر تاثیر مستقیم دین‌باوری در ارتکاب جرم است.

صالحی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان از وظایف نیروی انتظامی است، اضافه کرد: نگهداری و درمان آنها وظیفه دیگر نهادها است که آنها باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد فعالیت آزادانه قاچاقچیان در برخی نقاط شهر، به کشف و ضبط یک تن مواد مخدر در کیلومتر‌ها دور از مرزهای تولید مواد مخدر جهان یعنی افغانستان اشاره کرد و گفت: کشف یک تن مواد مخدر در استان زنجان بعد از عبور از فیلترهای مسیر در نوع خود قابل توجه است.

فرمانده انتظامی استان زنجان وظیفه پلیس را در برخورد با تخلفات جامعه سلبی عنوان کرد و گفت: کار ایجابی کردن، وظیفه ارگان‌های دیگر است.

وی با تاکید بر عدم تاثیرگذاری همه‌جانبه اقدامات سلبی تصریح کرد: پلیس در راستای اقدامات ایجابی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه می‌کند.

صالحی، معاونت اجتماعی را پل ارتباطی نیروی انتظامی با سایر ارگان‌ها اعلام کرد و گفت: هر ارگانی نیاز به برگزاری دوره‌های آموزشی داشته باشد می‌تواند با همکاری پلیس اقدام به این کار بکند.

انتهای پیام/73004/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول