اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب سمنان:

ماموران نیروی انتظامی از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌کنند

دادستان عمومی و انقلاب سمنان گفت: ماموران نیروی انتظامی در تمام شهرها و روستاهای استان سمنان برای حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی فعال شده‏اند و با متخلفان برخورد می‏کنند.

ماموران نیروی انتظامی از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌کنند

حیدر آسیایی امروز در حاشیه مراسمی که در سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مرکز استان اظهار داشت: شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان سمنان در ماه‏های اخیر فعالیت‏های خوبی داشته است.

وی تاکید کرد: اقدامات مناسبی در استان سمنان در زمینه حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان گفت: ماموران نیروی انتظامی در تمام شهرها و روستاهای استان سمنان در این زمینه فعال شده‏اند و با متخلفان برخورد می‏کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کارگاه آموزشی مشترک با حضور کارشناسان امور اراضی، حفظ کاربری و حقوقی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و افسران و درجه‏داران نیروی انتظامی، صبح امروز در سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه که با هدف اجرای قانون حفظ کاربری اراضی، حمایت قضایی از ماموران جهاد کشاورزی و آموزش نیروها برای حفظ کاربری اراضی تشکیل شد، شرکت‏کنندگانی از نیروی انتظامی و سازمان از مرکز استان، شهرستان‏های مهدیشهر، سمنان، گرمسار و آرادان حضور داشتند.

در این کارگاه که در راستای اجرای مصوبه شورای حفاظت از منابع طبیعی و ملی سمنان برگزار شد، دادستان عمومی و انقلاب و دبیر شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان به عنوان مدرس، مواردی را در باب حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی بیان کرد.

حیدر آسیایی گفت: ماموران انتظامی در سطح استان سمنان در راستای عمل به این وظایف قانونی خود، برای مقابله با جرایم مشهود که تغییر کاربری غیرمجاز نیز از جمله مصادیق آن است، آمادگی کامل دارند.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی می‏توانند با متخلفان برخورد قانونی کنند و آنها را تحویل مقامات قضایی دهند.

جعفر مرادی‏حقیقی، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این کارگاه آموزشی، فرایند صدور مجوز قانون تغییر کاربری را برای شرکت‏کنندگان تشریح کرد.

در پایان کارگاه، از سوی مدرس این دوره به سئوالات مطرح شده پاسخ داده شد و آزمون حفظ کاربری نیز از شرکت‏کنندگان به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول