اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

تولید 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه فجر جم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از تولید 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه فجر جم خبر داد.

تولید 27 درصد گاز کشور در پالایشگاه فجر جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی ظهر امروز در آیین تجلیل از معلمان شهرک‌های مسکونی جم اظهار داشت: پالایشگاه گاز جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: تلاش و فعالیت شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه موجبات موفقیت و سربلندی در پالایشگاه شده و شاهد افزایش چشمگیر میزان تولید در سال‌های اخیر هستیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با تجلیل از معلمان و فرهنگیان خاطر نشان کرد: همواره تاکید داشته‌ام که به دلایل مختلفی همواره خود را یک فرهنگی می‌دانم و افتخار می‌کنم که خانواده‌ام عضو کوچکی از این مجموعه بزرگ فرهنگی است.

اسلامی ابراز امیدواری کرد که یک روز چرخ بزرگ صنعت در عسلویه و پالایشگاه فجر جم توسط دانش‌آموزان همین منطقه به حرکت در بیاید و این تاسیسات مملو از حضور مدیران و مهندسان  تحصیل کرده همین مدارس باشد.

وی هفته بزرگداشت معلم و روز زن را نیز به تمامی معلمان زحمتکش مدارس شهرک‌های مسکونی تبریک گفت و از نزدیک در جریان برخی از کمبودهای مدارس قرار گرفت.

مدیرعامل پالایشگاه جم یادآور شد: تقویت جایگاه معلمان و رسیدگی به مشکلات این قشر باید مورد توجه و عنایت مسئولان قرار گیرد و در این مسیر نباید کم‌کاری شود.

در ادامه مدیرعامل پالایشگاه جم از تعدادی از مدارس شهرستان جم بازدید کرد.

مدارس امام خمینی (ره)، شهید باقری، شهید تندگویان، امید ایران، فرزانگان، هاجر، ام‌البنین، حضرت رقیه، مهد لاله، مهد فرشتگان و دارالقرآن از جمله اماکن آموزشی و فرهنگی بود که مورد بازدید مدیر عامل قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول