اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس عنوان کرد

افتتاح مرکز درمانی خلیج‌فارس گام موثری در حل مشکلات استان بوشهر

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش درمان یکی از مشکلات اساسی استان بود که با افتتاح مجموعه درمانی شهدای خلیج فارس این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.

افتتاح مرکز درمانی خلیج‌فارس گام موثری در حل مشکلات استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سیدمحمدمهدی موسوی‎نژاد شنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: دشمنان از هوشیاری مردم می‎هراسند و تهدیدات خود را در انتخابات بیشتر می‎کنند اما شاهد خواهیم بود مردم مثل همیشه با حضوری حداکثری و آگاهانه در انتخابات لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری خواهند نشاند.

وی با اشاره به شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای محقق کننده حماسه سیاسی و به دنبال آن حماسه اقتصادی است و یکی از شروط اولیه خلق حماسه سیاسی مشارکت پرشور و باشعور مردم در انتخابات است.

موسوی نژاد ادامه داد: این انتخابات و این حضورهای باشکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت، اقتدار و استقلال ایجاد می‏کند و دشمنان نمی‎خواهند مردم هوشیار شوند و تنها سلاح آنان نیز تهدید و تحریم است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه زلزله شنبه یادآور شد: اقدامات مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان در خلق حماسه عظیم امدادرسانی به حادثه‎دیدگان زلزله دشتی قابل تقدیر بوده و کار بزرگی در این زمینه در استان انجام شده است.

وی افزود: با اتحاد و همدلی و هماهنگی مدیریت ارشد، مسئولان و مردم استان در امدادرسانی مطلوب و به موقع به حادثه دیدگان زلزله، کاری که در استان بوشهر انجام شد بهتر از امدادرسانی در زلزله استان‎های خراسان جنوبی و آذربایجان بود.

موسوی نژاد تاکید کرد: امیدواریم با ادامه خدمت‎رسانی به این منطقه شاهد تحولی در زندگی مردم و رفع مشکلات آنان به ویژه مسکن آن هم در آستانه فصل تابستان باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‎های اجرایی در تامین بودجه پیشنهادات خوبی برای بودجه سال 92 دادند که برخی از آنها در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید و امیدواریم در صحن علنی مجلس نیز بودجه‎های استان تصویب شود.

موسوی نژاد ادامه داد: امید است این وحدت برای توسعه استان همچنان تداوم یابد و بی‎شک در این راستا بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه جایگاه استان بوشهر محقق نشده است، تاکید کرد: در این صورت است که شاهد توسعه زیربنایی خواهیم بود، ولی اگر در زمینه بودجه و ایجاد پروژه‎های حیاتی و مورد نیاز استان بی خیال باشیم، عقب می‎افتیم.

موسوی نژاد اظهار داشت: بخش درمان یکی از مشکلات اساسی استان بود که با افتتاح مجموعه درمانی شهدای خلیج فارس این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول