اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از عدم تکمیل یک پروژه در نرماشیر

انتظار نظام‌شهری‌ها برای اتمام سالن ورزشی 13 ساله شد

مردم نظام‌شهر شهرستان نرماشیر بیش از 13 سال است که در انتظار تکمیل سالن ورزشی این شهر هستند.

انتظار نظام‌شهری‌ها برای اتمام سالن ورزشی 13 ساله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، سالن ورزشی شهر نظام‌شهر پس از گذشت 13 سال از آغاز اجرای این طرح همچنان نیمه‌کاره رها شده است.

رئیس شورای شهرستان نرماشیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حدود 13 سال از احداث تنها سالن ورزشی نظام‌شهر نرماشیر می‌گذرد، اما این طرح نیمه‌کاره رها شده است و جوانان این شهر محلی برای ورزش ندارند.

رضا نظام‌آبادی بیان داشت: گرچه یکی از تاکیدات دولت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام است، اما با وجود گذشت 13 سال از احداث تنها سالن ورزشی در شهر نظام‌شهر این طرح نیمه‌تمام به حال خود رها شده است و جوانان شهر نیز هیچ مکان مناسب دیگری برای ورزش ندارند.

وی افزود: بخش روداب حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد و جوانان این بخش علاقه زیادی به ورزش دارند، اما با وجود این جمعیت و این علاقه از سوی دولت اقدامی برای ایجاد زیرساخت و فضای ورزشی صورت نگرفته است.

نظام‌آبادی تصریح کرد: فردا شنبه سعید مظفری داور بین‌المللی کشورمان بر روی زمین خاکی و بدون کیفیت شهر بازی فینال فوتبال را در نظام‌شهر سوت می‌زند که این امر نشان از علاقه جوانان و مسئولان محلی به ورزش دارد.

رئیس شورای شهرستان نرماشیر با گلایه از مسئولان گفت: شرق استان کرمان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و این معضل می‌تواند، جمعیت جوان این شهر را به علت نبود زیرساخت ورزشی و یا تفریحی مورد هجمه شدید قرار دهد.

نظام‌آبادی تصریح کرد: تنها توقع جوانان نظام‌شهر این است که مسئولان پیگیری لازم برای تکمیل این سالن ورزشی را انجام دهند که متعلق به نوسازی مدارس است و مردم پس از 13 سال چشم انتظاری از یک فضای ورزشی مناسب برخوردار شوند.

انتهای پیام/80026/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول