اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

ایران قادر به عملیات نظامی علیه آمریکا از 180 نقطه دنیاست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز ایران قادر است از 180 نقطه دنیا علیه آمریکا عملیات نظامی انجام دهد.

ایران قادر به عملیات نظامی علیه آمریکا از 180 نقطه دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب سردار رحیم نوعی‌اقدم ظهر امروز در نشست روشنگری سیاسی و در جمع بسیجیان، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و همچنین قشرهای مختلف مردم شهرستان بناب با بیان اینکه مشروعیت و اقتدار نظام به مردم بستگی دارد، اظهار کرد: قطعاً هرکسی مسئولیتی در نظام برعهده دارد، نوکری ملت را برعهده دارد.

وی عزت، استقلال و امنیت حاکم بر کشور را مرهون ثمره خون شهدا دانست و افزود: مبادا از فرهنگ شهادت و ادبیات شهادت و پاسداشت آرمان‌های والای شهدا غفلت کنیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه به فضل الهی شهدا با تقدیم خون خود نظام را تثبیت کردند، خاطرنشان کرد: امروز تمام پیشرفت‌ها و ارتقائات در تمام زمینه‌های علمی، فناوری به واسطه امام راحل و مقام معظم رهبری نصیب جمهوری اسلامی شده و در تمام مسائل علمی جمهوری اسلامی ایران دارای رتبه است.

وجب به وجب اسرائیل در تیررس موشک‌های ایران است

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: استکبار جهانی جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد و غلط می‌کند که می‌گوید «گزینه حمله نظامی به ایران روی میز است.»

وی ادامه داد: امروز به برکت تلاش‌های جوان‌های این مرز و بوم به وسیله موشک‌های ساخت داخل وجب به وجب اسرائیل از تهران در تیررس ماست.

سردار نوعی اقدم بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز قادر است از 180 نقطه دنیا علیه آمریکا عملیات نظامی انجام دهد از این رو آمریکا از پیشرفت ایران عصبانی است و باید بیش از پیش هوشیاری خود را حفظ کنیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استکبار جهانی از ما سه چیز می‌خواهد؛ اول، تعطیلی غنی‌سازی، دوم، از بین بردن تکنولوژی غنی‌سازی 20 درصد و تحویل آن به کشور مورد درخواست آنها و سوم، بازدید از امکانات هسته‌ای پارچین.

وی افزود: این ملت تا آخرین لحظه و تا آخرین قطره خون خود از این سه مورد دفاع خواهد کرد و هیچگاه عقب‌نشینی نخواهد کرد.

هر کسی در انتخابات از چارچوب قانون خارج شود، با دستان این ملت دندانش را خواهیم شکست

سردار نوعی‌اقدم سپس با تأکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: هر کسی از چارچوب قانون خارج شود، با دستان این ملت دندانش را خواهیم کشید.

وی همچنین از وجود حلقه انحرافی در درون بدنه دولت به عنوان نقطه ضعف دولت نام برد و گفت: در این کشور تمام مسئولان و خدمتگزاران از کارمند گرفته تا فرماندار، استاندار، وزراء را افراد انقلابی تشکیل می‌دهند، ولی در دولت اگر خط قرمز رئیس جمهور در مقابل نظام مشایی باشد، اشتباه می‌کند، این مورد قبول نیست که نظام یک طرف باشد و مشایی یک طرف دیگر!

این همرزم رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با اشاره به تقابل دو جریان اصلاحات و انحرافی در نظام اظهار کرد: ما تمام نیروهای اصلاح طلب را خائن نمی‌دانیم و در بین آنها نیروهای زیادی نیز وفادار به نظام و انقلاب هستند و جریان دوم اگر با زاویه‌ای که به بهانه«مهدویت» ولایت فقیه را دور می‌زنند و مدعی ارتباط با امام زمان (عج) هستند و با این تفکر می‌خواهند کشور را اداره کنند، این تفکر انحرافی است و دارای زاویه است و مقابل آنها نیز خواهیم ایستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که بحث «انتخابات آزاد» را مطرح کرده‌اند؛ گفت: چرا آقای هاشمی در دوران هشت سال ریاست جمهوری و هشت سال تصدی ریاست مجلس توسط خود این بحث‌ها را مطرح نمی‌کردند؟! الآن که فکر می‌کنند شاید رأی نیاورند، این بحث را مطرح می‌کنند.

سکوت هاشمی در قبال اشتباهات فرزندانش سئوال برانگیز است

کارشناس مسائل سیاسی همچنین سکوت آقای هاشمی در قبال اشتباهات فرزندانش را از مشکلات اساسی ایشان اعلام کرد و گفت: با وجود اینکه تمام حرکات و اقدامات فرزندان وی به ایشان اعلام شده بود، ولی هیچ عکس‌العملی را از سوی ایشان مشاهده نکردیم.

وی در ادامه به شاخصه‌های رئیس جمهور آینده اشاره کرد و گفت: کسی که در چارچوب مصادیق رهبری حرکت کرده و خود را نوکر ملت و سرباز ولایت بداند، به او رأی خواهیم داد.

نوعی‌اقدم تصریح کرد: هر جریانی که بین ولایت و دولت و خدمتگزاران نظام و ولایت شکاف ایجاد کند، از طرف ما مردود است.

نوعی‌اقدم با تجلیل از دلاوری‌های رزمندگان و شهدای والامقام شهرستان بناب، خاطراتی از دوران دفاع مقدس را ذکر و همچنین نحوه شهادت دو برادر خود را تشریح کرد.

انتهای پیام/60004/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول