اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس اعلام کرد

ضرورت توجه به ظرفیت‌های صادراتی آذربایجان‌غربی

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: توجه به ظرفیت‌های بالای آذربایجان‌غربی در زمینه صادرات ضروری است.

ضرورت توجه به ظرفیت‌های صادراتی آذربایجان‌غربی

رسول خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بخشی از تحقیق و تفحص از استانداری آذربایجان غربی مربوط به این است که آذربایجان‌غربی ظرفیت خیلی بالایی از لحاظ اقتصادی و تجارت دارد و از استان‌های صادرات‌ محور هست، به‌ طوری که 98 درصد بخش مناطق مرزی صادراتی است و توجه به این بخش ضروری است.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از تعدادی از استانداری‌ها در مجلس شورای اسلامی تصویب شده ‌است، افزود: از سوی دیگر مقرر شده تا در زمینه استخدام نیروی وزارت کشور از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها که تحت امر استانداری‌ها هستند، تحقیق و تفحص صورت ‌گیرد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس در رابطه با ضرورت این تحقیق و تفحص، اذعان داشت: این تحقیق و تفحص از اهرم‌های نمایندگان است و نمایندگان با توجه به اهرم‌های موجود در مجلس شورای اسلامی که شامل تذکر شفاهی و کتبی، دیوان محاسبات کشور، تحقیق و تفحص و طرح سؤال است، می‌توانند استفاده کنند.

خضری افزود: گویا از طرف نمایندگان استان آذربایجان‌غربی یک نفر درخواست تحقیق و تفحص را امضا کرده‌ بود و مابقی نمایندگان استان آذربایجان‌غربی درخواست تحقیق و تفحص نکرده ‌بودند.

انتهای پیام/61001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول