اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس خانه صنعت و تجارت مازندران:

صادرات نیاز ارزی کشور را تامین می‌کند

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: افزایش صادرات در شرایط فعلی نیاز ارزی کشور را تامین می‌کند.

صادرات نیاز ارزی کشور را تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، غلامرضا عشریه بر اهمیت صادرات در شرایط خاص فعلی که کشور نیازمند منابع ارزی است تاکید کرد.

وی گفت: در زمان حاضر که دشمنان نظام در صدد ضربه جدی بر نظام اسلامی از طریق اقتصاد ما هستند ضرورت دارد که فعالان اقتصادی که در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند به ویژه بازرگانان ما عزم خود را جزم کرده با فعالیت مضاعف، درایت و مدیریت، کمبود های ارزی را جبران کند و به وظیفه خود جامعه عمل بپوشانند.

عشریه ادامه داد: در صورت دست یافتن به چنین توفیقی پیروزی نظام و ملت ایران رقم خواهد خورد که این موفقیت سربلندی و افتخار فعالان اقتصادی را به ارمغان خواهد آورد و تاریخ به شایستگی از آنها یاد خواهد کرد.

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: تجار ما به واسطه هوش، ذکاوت و تجربیات طولانی که دارند با زیرکی و همت عالی دشمنان را غافلگیر خواهند کرد و با تمام امکان و توان به پشتیبانی مسئولان نظام و ملت شریف ایران می‌آیند همچنان که در گذشته خادم و همراه نظام بودند و همین امر باعث شد در عرصه اقتصادی به افتخارات بزرگی دست یابیم.

عشریه با بیان اینکه ایران اسلامی در قلب جهان واقع شده و دارای امتیازات بزرگ تجاری اقتصادی و امکانات عظیم خدادادی است بنابراین دولت‌های مستکبر و معاند نمی‌توانند آن را از صحنه تجارت و اقتصاد جهانی به راحتی حذف کنند.

وی با این توصیف برنامه‌ریزی و فعالیت‌های گسترده مدیران و دست‌اندرکاران حوزه اقتصاد و تجارت را برای غلبه بر تحریم‌ها خواستار شد.

وی افزایش قابل توجه حجم صادرات در طول سال 1391 را نشان از توانمندی و قابلیت‌های ایران و بازرگانان خدوم آن دانست و بر استمرار افزایش مبادلات خارجی تاکید کرد.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول