اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل خبر داد

شناسایی 37 نقطه آلوده به مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از شناسایی 37 نقطه آلوده مواد مخدر در استان اردبیل خبر داد.

شناسایی 37 نقطه آلوده به مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز نیکنام عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در این 37 نقطه آلوده سعی کردیم با هرگونه حرکت و اقدام تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر برخورد قاطع صورت گرفته و معتادان و تهیه‌کنندگان مواد مخدر را دستگیر کنیم.

وی تصریح کرد:‌ در همین زمینه 78 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شده و در طرح سه روزه‌ای که در استان اردبیل اجرا کردیم قطعاً تلاش می‌کنیم تا با هدف‌گذاری درست در ماه‌های آینده چنین طرح‌هایی ادامه پیدا کند.

نیکنام با اشاره به هدف از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر افزود: ‌این طرح با هدف ارتقای آسایش و آرامش عمومی مردم و مقابله با افراد خاطی به ویژه قاچاقچیان مواد مخدر صورت گرفت و در آینده ادامه می‌یابد.

این مسئول به نتایج به دست آمده از اجرای اولین مرحله این طرح در سال‌جاری اشاره و بیان کرد: علاوه بر دستگیری 78 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت، موفق شدیم 30 معتاد را نیز شناسایی و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کنیم.

وی، اجرای طرح‌های انتظامی را زمینه‌ساز ارتقای آرامش و امنیت و کاستن از آسیب‌های احتمالی برشمرد و اضافه کرد: ‌با اجرای این طرح یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شد.

نیکنام همچنین از توقیف چهار دستگاه خودرو و کشف و ضبط تجهیزات گیرنده امواج ماهواره به همراه پنج دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد.

کشف 29 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 29 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان در اردبیل خبر داد.

نیکنام با یادآوری اینکه 37 نقطه آلوده به مواد مخدر شناسایی و در صدد پاکسازی آن هستیم، گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با انجام چند مرحله عملیات آغاز شده و در تلاش هستیم با همکاری مراجع ذیصلاح با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر برخورد کنیم که در همین راستا 78 عامل تهیه و توزیع نیز دستگیر شده‌اند.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای آسایش و آرامش عمومی و مقابله با هرگونه اخلال در نظم و امنیت اجتماعی صورت گرفته و ما به مدت سه روز طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ضربتی قاچاقچیان را اجرا می‌کنیم.

نیکنام اظهار امیدواری کرد که در آینده با تداوم اجرای این طرح‌ها زمینه و بستر برای مقابله جدی‌تر با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر بهتر از گذشته فراهم آید.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول