اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: با انهدام سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد افیونی از ابتدای سال جاری، بیش از یک تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی کشف شده است.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ توانستند سه باند تهیه و توزیع مواد افیونی را منهدم کنند.

وی افزود: پلیس در این عملیات گسترده از ابتدای سال جاری قریب به 500 کیلوگرم تریاک، 400 کیلو گرم حشیش و یک کیلو و 680 گرم هروئین فشرده کشف و 23 تن از سرکردگان این باندها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی ادامه داد: در این عملیات 13 دستگاه خودرو سبک و سنگین، 36 دستگاه تلفن همراه، دو دستگاه تجهیزات کامل دریافت از ماهواره و 18 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد کشف شده است.

امیری‌مقدم عنوان کرد : از ابتدای سال جاری تیم‌های گشت و کنترل پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی 284 منزل مسکونی که مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر بود را نیز بازرسی و قریب به 20 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر از مشهد نیز از اسفندماه سال گذشته آغاز و در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: در دو مرحله از اجرای این عملیات، 99 معتاد پرخطر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شده‌اند.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول