اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سراوان خبر داد

کشف 318 کیلو موادمخدر در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: 318 کیلوگرم موادمخدر در شهرستان سراوان کشف و ضبط شد.

کشف 318 کیلو موادمخدر در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدعلی کاظمی اظهار داشت: در پی اعلام اخباری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا در مسیر گزبستان به سمت کشتگان بلافاصله عوامل برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند که با حضور در صحنه مراتب را مورد بررسی بیشتر قرار دادند.

وی افزود: در انجام بررسی‌های بیشتر از محل حادثه، عوامل موفق به کشف 181 کیلو و 800 گرم تریاک و 136 کیلو و 400 گرم حشیش از خودرو شدند که در بررسی‌های بیشتر یک تیغه خشاب کلاش و یک دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سراوان عنوان کرد: با توجه به موارد کشف شده، خودرو به همراه موادمخدر مکشوفه برای بررسی‌های بیشتر به عوامل ذ‌ی‌صلاح تحویل داده شد.

محموله مسروقه به ارزش 430 میلیون ریال در ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر پرونده سرقت 430 میلیون ریالی در این شهرستان با کشف اموال مسروقه مختومه شد.

علی ملکی‌آهنگران افزود: اواخر شب دوم اسفندماه سال گذشته، سارقان ناشناس یک دستگاه کامیونت باری را که 30 دستگاه موتورسیکلت هندا را حمل می‌کرد در محور بم به ایرانشهر پس از ضرب و شتم راننده آن به صورت مسلحانه به سرقت بردند.

وی ادامه داد: سارقان ساعاتی پس از این سرقت موتورسیکلت‌های مسروقه را با یک دستگاه نیسان به محلی دیگر منتقل و راننده و کامیونت باری را در یک جاده فرعی و خاکی در محور بم به ایرانشهر رها کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر اضافه کرد: راننده کامیونت پس از اینکه با تلاش فراوان توانست صبح روز بعد از وقوع سرقت دست و پای بسته خود را باز کند بلافاصله با کامیونت خود را به نزدیک‌ترین پاسگاه انتظامی رساند و از مأموران انتظامی پاسگاه سحرگان ایرانشهر استمداد کمک کرد.

ملکی‌آهنگران گفت: به دنبال اظهارات راننده کامیونت که مدعی بود هفت سارق مسلح ساعت 23 شب دست به این سرقت زده‌اند بلافاصله با اعلام این خبر سرقت به تمام مقرها و پاسگاه‌های انتظامی محل وقوع سرقت، تحقیقات اولیه را در زمینه این سرقت انجام دادند و ضمن ثبت اظهارات شاکی پرونده را برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی ایرانشهر ارجاع دادند.

وی ابراز داشت: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ایرانشهر پس از تشکیل این پرونده سرقت میلیونی تحقیقات تخصصی و فنی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت آغاز کردند و موفق شدند پس از دو ماه کار پلیسی چهار نفر از سارقان مسلح را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: مأموران پلیس آگاهی موفق شدند با اقدامات تخصصی خود و با همکاری ریش‌سفیدان و بزرگان طایفه‌ای که چهار سارق مسلح از آن طایفه بودند خسارت اموال مسروقه را به مالباخته برگردانند.

ملکی‌آهنگران خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی سارقان متواری ادامه دارد و به زودی دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول