اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خبر داد

کشف 28 کیلو‌گرم مواد مخدر در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از کشف بیش از 28 کیلو‌گرم تریاک با اجرای ضربتی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف 28 کیلو‌گرم مواد مخدر در یاسوج

علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از کشف بیش از 28 کیلو‌گرم تریاک در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 72 ساعت گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در راستای مقابله با جرائم و دستگیری سارقان و معتادان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح مناطق آلوده و جرم خیز به مرحله اجرا درآمد.

کاشانی افزود: با تلاش شبانه‌روزی مأموران کلانتری‌ها و یگان امداد 9 سارق شناسایی و دستگیر شدند که از آن‌ها تعدادی اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح امنیت اجتماعی سه متهم به مواد مخدر که بیش از 28 کیلو و 100 گرم تریاک به همراه داشتند دستگیر همچنین پنج معتاد دیگر در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در بازرسی از پاتوق متهمان مقادیر قابل توجه مواد مخدر سنتی و صنعتی از نوع تریاک، هروئین، شیشه، شربت متادون و ادوات استعمال مواد کشف و ضبط شد.

کاشانی خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد افرادی مجرم با اقدامات غیر قانونی خود امنیت روانی جامعه و شهر را بر هم زنند و این دستگاه امنیتی مصمم است با چنین افراد به شدت برخورد می‌کند و آنان را به مراجع قضایی معرفی می‌کند.

وی در خصوص توقف وسائط نقلیه سخن به میان آورد و گفت: در اجرای این طرح 12 دستگاه خودرو و 21 دستگاه موتورسیکلت متخلف با جرائمی از قبیل ایجاد مزاحمت، عدم مدارک و ...متوقف و به پارکینگ نیروی انتظامی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: طرح جمع‌آوری معتادان ولگرد و بلا مکان با قوت اجرا و در روزهای آینده نیز در راستای افزایش احساس امنیت و آرامش در سطح این شهرستان در دستور ویژه کاری پلیس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/82011/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول