اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سوارکاران برتر صورت گرفت

معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام ارتش در همدان+ تصاویر

رئیس هیئت سوارکاری همدان از برگزاری یک دوره مسابقه پرش با اسب به مناسبت گرامیداشت دلاورمردی‌های ارتش با عنوان جام ارتش در همدان خبر داد.

معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام ارتش در همدان+ تصاویر

سیدوحید برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: به مناسبت 29 فروردین روز ارتش یک دوره مسابقات پرش با اسب تحت عنوان جام ارتش در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور بیش از 17 سوارکار از باشگاه‌های ابن سینا، اکباتان، ایثار، شبدیز و آذرخش، در مجموعه سوارکاری ایثار برگزار شد که با استقبال علاقه‌مندان همدانی روبرو شد.

رئیس هیئت سوارکاری همدان تصریح کرد: در این مسابقات نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی و مارش‌های نظامی توسط گروه موزیک تیپ 316 نیروی زمینی ارتش حال و هوای خوبی به این رقابت‌ها داده بود.

به گفته وی این دوره از مسابقات دومین هفته برنامه تقویم ورزشی سال 92 هیئت سوارکاری استان همدان محسوب می‌شد که در رده D بزرگسالان و رده D گروه سنی 10 تا 17 سال برگزار و در پایان برترین‌های رده‌های مختلف معرفی شدند.

برقعی یادآور شد: در رده D بزرگسالان که با حضور 10 سوارکار برگزار و در دور باراژ رضا شکری با اسب ویرداد از باشگاه سوارکاری ابن سینا بدون خطا و زمان 47.20 ثانیه قهرمان شد و ابوالفضل افتخاری با اسب لاکونیت از اکباتان بدون خطا و زمان 48.80 دوم و سینا جوشقانی با اسب کوئیک نیک از ابن سینا با هشت خطا و زمان 59.60 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در رده D گروه سنی 10 تا 17 سال پس از اینکه سه سوارکار در دور اول با چهار خطا به کار خود پایان دادند در دور باراژ با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان امیر هوشنگ صفایی با اسب لازنیو از باشگاه سوارکاری شبدیز بدون خطا و زمان 53.17 ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و امیررضا افلاکیان با اسب ارشک از باشگاه ابن سینا بدون خطا 55.58 ثانیه دوم و کیانا احمدی با اسب نانی از اسب شبدیز با هشت خطا و زمان 57 ثانیه به عنوان سومی بسنده کرد.

رئیس هیئت سوارکاری استان همدان ادامه داد: در پایان این مسابقات جوایز اسب و سوارکاران برتر با حضور سید عبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان و پیشکسوتان رشته سوارکاری استان و مسئولان محلی اهدا شد.

 

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول