اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مسابقات سوارکاری

اسامی نفرات برتر کورس بهاره درگز اعلام شد

اسامی نفرات برتر مسابقات سوارکاری کورس بهاره درگز با حضور سوارکارانی از شهرستان‌های قوچان، مشهد، کلات و درگز اعلام شد.

اسامی نفرات برتر کورس بهاره درگز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از درگز، علی لطفی‌گنابادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات سوارکاری کورس بهاره با حضور سوارکارانی از شهرستان‌های قوچان، مشهد، کلات و درگز در محل پیست سوارکاری درگز برگزار شد.

وی افزود: در کورس یورقه یک‌هزار و 500 متر مادیان‌ها، مرتضی کیخا با اسب انتقام از درگز به مقام نخست و جلال جوادی با اسب باران از درگز مقام دوم و علی‌محمد آریان دیگر سوارکار درگزی با اسب صف‌شکن به مقام سوم رسیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز با اشاره به برگزاری رقابت‌های کورس یورقه 2 هزار متر نریان‌ها اظهار کرد: در این کورس حشمت‌الله زبردست با اسب سمند و مجید عدلی با اسب رعد هر دو از درگز به ترتیب مقام‌های نخست و دوم شدند و قنبرعلی گلدار با اسب مله گوش از قوچان به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد: این مسابقات در کورس تاخت یک‌هزار و 200 متر نیز برگزار شد که امیر کاشانی با اسب سورنتو از مشهد مقام نخست، قنبرعلی گلدار با اسب سمند از قوچان به مقام دوم و علی علوی با اسب نازگل از مشهد در جایگاه سوم قرار گرفتند که در پایان به قهرمانان کورس‌های مختلف جوایز ارزنده‌ای اهدا شد.

لطفی‌گنابادی همچنین از حضور ورزشکاران درگزی در مسابقات دیروز انتخابی دو و میدانی نوجوانان استان در مشهد برای اعزام به رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.

وی گفت: در ماده پرتاب وزنه مهدی رستمی و خسرو بایسته مقام‌های نخست و دوم را از آن خود کردند و محمد مقیمی دیگر ورزشکار درگزی نیز به مقام چهارم دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درگز ادامه داد: در ماده پرتاب دیسک نیز امین اسماعیل‌زاده و مصطفی مرتضی‌نیا به ترتیب مقام‌های دوم و پنجم و در ماده پرتاب چکش مصطفی خداوردی‌زاده و آرمان مقدسی به ترتیب مقام نخست و دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به کسب مقام نخست رضا جلایر در ماده دو 800 متر، افزود: در ماده دو امدادی چهار در 100 متر نیز محمد علیزاده به مقام دوم رسید و علی غائبی و علیرضا هوشمند دیگر نمایندگان شهرستان درگز به مقام چهارم و پنجم رسیدند، علی شبابلان نیز مقام سوم ماده 5 در 110 متر انتخابی دو و میدانی نوجوانان استان را از آن خود کرد.

لطفی گنابادی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره پرواز بادبادک‌های شهرستان نیز در ششم اردیبهشت ماه در روستای خیرآباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول