اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-60

حضور کاندیداها در دانشگاه‌ها بلامانع است

رئیس منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی ورود کاندیداها به فضای دانشگاه‌های منطقه سه را با نظارت و مراعات قوانین بلامانع دانست.

حضور کاندیداها در دانشگاه‌ها بلامانع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، احمد شاهورانی بعدازظهر امروز  در نشست شورای روسای واحدها و مراکز آموزشی منطقه سه در واحد قائمشهر با اشاره به ویژگی‌های حضرت زهرا (س) از زبان رسول اکرم و علما اظهار داشت: در حقیقت خداوند جهان را بر اصل فاطمیت خلق کرده و اگر فاطمه(س) نبود، امامت و رسالت معنا نداشت.

وی فاطمه را مرکز اهل بیت دانست و دارای مقام والا در نزد خداوند خواند.

رئیس منطقه سه در ادامه به تبیین جایگاه معلم و شخصیت استاد مطهری پرداخت و اظهار داشت: شهید مطهری توانست با حضور خود در دانشگاه‌ها تحول عقیدتی ایجاد کند و بعد از انقلاب نیز با شهادت خود انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی نامگذاری امسال مقام معظم رهبری را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به دلیل اهمیت انتخابات خواند و انتخابات سالم را انتخاباتی دانست که تمام قوانین موجود در قانون اساسی در آن برای ایجاد شرایط یک انتخابات آزاد لحاظ شده باشد و در کنار آن ارزش‌‌های اخلاقی نیز رعایت شود.

شاهورانی بیان کرد: انتخابات در ایران باید برای دنیا نمونه آزادی، مردم‌سالاری دینی و رعایت قوانین باشد.

وی ولایت فقیه و قانون اساسی را مهم‌ترین اصل حکومت جمهوری اسلامی دانست و اذعان داشت: اگر قانون در مملکت حاکم شود و ولایت فقیه در رأس حکومت قرار گیرد قطعاً صدمه‌ای به این انقلاب وارد نخواهد شد.

این مسئول بحث انتخابات در دانشگاه‌ها را بسیار مهم خواند و تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید تلاش کنند تا تبیین‌کننده معیارهای رهبر انقلاب در جامعه و حضور حداکثری مردم در روز انتخابات باشند.

وی همچنین تاکید کرد: دانشگاه‌ها، جامعه و تشکل‌ها وظیفه سیاسی خود را در قبال این انقلاب و حفظ آن انجام دهند.

شاهورانی حضور و ورود کاندیداها به فضای دانشگاه‌های منطقه سه را با نظارت و مراعات قوانین بلامانع خواند و بر این نکته که دانشگاه آزاد اسلامی به نفع هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند، تأکید کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به رعایت اخلاق اسلامی، انصاف و عدالت در انجام تمامی امور اشاره کرد و افزود: قرآن، روایت و زندگی ائمه می‌توانند پالایش‌کننده مکاتب فکری تئوری‌های غربی باشند.

وی همچنین بیان کرد در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اگر ارزش‌های اسلامی رعایت شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/86008/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول