اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

افتتاح فاز نخست تصفیه خانه آب گلپایگان با ظرفیت 100 لیتر بر ثانیه

مدیر آب و فاضلاب شهری گلپایگان گفت: فاز نخست تصفیه خانه آب گلپایگان با ظرفیت 100 لیتر بر ثانیه طی روزهای آینده با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح فاز نخست تصفیه خانه آب گلپایگان با ظرفیت 100 لیتر بر ثانیه

ناصر دهقادنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان بیان کرد: اجرای عملیات فاز نخست تصفیه خانه آب گلپایگان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

وی گفت: تاکنون ساخت سوله، خرید و نصب دستگاه‌های میکرو استرینر، اجرای خط انتقال و ساخت منابع ذخیره آب به پایان رسیده است و عملیات ساخت ایستگاه پمپاژ در حال اجرا است.

مدیر آب و فاضلاب شهری گلپایگان همچنین از اجرای عملیات خط انتقال فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد خبر داد و افزود: اجرای عملیات خط انتقال فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در هفته آینده آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: این طرح با هدف جمع‌آوری فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد از محل ساخت تصفیه خانه فاضلاب به سمت شهرهای گوگد و گلپایگان اجرا می‌شود.

دهقادنی تاکید کرد: در این پروژه 3هزار متری، لوله‌هایی از جنس بتنی با پوشش داخلی پلی اتیلن به قطر یک هزار میلی‌متر استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: افتتاح فاز نخست تصفیه خانه آب گلپایگان با ظرفیت 100 لیتر بر ثانیه و کلنگ اجرای طرح خط انتقال فاضلاب شهرهای گلپایگان و گوگد به زودی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستان به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/63014/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول