اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت کبدی همدان:

هیئت کبدی همدان سریال موفقیت‌های خود را ادامه داد

رییس هیئت کبدی همدان گفت: هیئت کبدی همدان برای سومین سال متوالی در ارزیابی فدراسیون کبدی کشور در جایگاه دوم کشور قرار گرفت.

هیئت کبدی همدان سریال موفقیت‌های خود را ادامه داد

محمود کوثری‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ارزشیابی فدراسیون کبدی در سال 91 اظهار داشت: هیئت کبدی استان همدان یکی از هیئت‌های برتر در چهار سال گذشته بوده و همیشه رتبه‌های برتر کشور در دستان همدان است.

وی افزود: این موفقیت در سال 91 نیز ادامه پیدا کرد و در ارزیابی صورت گرفته توسط فدراسیون کبدی، هیئت استان همدان مقام دوم کشور را کسب کرد.

رییس هیئت کبدی همدان درباره عوامل حائز در این رتبه‌بندی بیان کرد: تعداد ورزشکاران دعوت شده و عضو تیم ملی با مقام‌های کسب شده در مسابقات کشوری، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در لیگ، میزبانی اردوی تیم ملی، تعداد داوران فعال در سطح کشور، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشور، تعداد افراد بیمه شده و کلاس‌های مربیگری و داوری از جمله آیتم‌های فدراسیون کبدی در راستای ارزیابی هیئت‌های استانی است.

وی خاطرنشان کرد: هیئت کبدی همدان با چندین ملی‌پوش در اردوهای تیم ملی و داشتن مربی در این رشته در سال گذشته درخشش خود را دوچندان کرد.

کوثری‌فرد با بیان اینکه امسال همدان با چهار تیم در لیگ برتر شرکت می‌کند به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ورزش کبدی همدان از سال 84 کار خود را آغاز کرده و در این چند ساله پیشرفت‌های زیادی را در کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه هیئت کبدی استان همدان آمادگی دارد در راستای رشد و اعتلای کبدی کشور با همه استان‌ها خصوصاً استان‌های غرب کشور همکاری کند اظهار کرد: مربیان ما در سطح بسیار بالایی قرار دارند و همین موضوع باعث رشد کبدی استان همدان داشته است.

رئیس هیئت کبدی همدان تأکید کرد: در سال جاری برای پیشرفت بیشتر مربیان استان می‌خواهیم کلاس‌های مربیگری زیادی را در بخش آقایان و بانوان داشته باشیم.

وی درباره تعداد ورزشکاران فعال در این در همدان گفت: 500 بیمه شده ورزشی در رشته کبدی فعالیت دارند.

کوثری‌فرد درباره خانه کبدی همدان گفت: قطعاً خانه کبدی می‌تواند موتور محرکه این ورزش در استان همدان باشد تا ورزشکاران بیشتری را به این رشته جذب کنیم تا شاید در سال 92 بتوانیم بر تارک کبدی کشور قرار بگیریم و بعد از سه سال کسب رتبه دوم بتوانیم اول شویم.

هیئت کبدی همدان با کسب 698 امتیاز در بین 31 استان جایگاه دوم کشور را در سال 91 کسب کرد.

انتهای پیام/89018/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول