اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود استعدادهای درخشان در رشته کبدی

همدان قطب ورزش کبدی در ایران می‌شود

رئیس هیئت کبدی همدان گفت: همدان با داشتن جوانان و نوجوانان مستعد در رشته کبدی ظرفیت بالایی در شکوفایی این استعدادهای درخشان دارد و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به قطب کبدی ایران تبدیل شود.

همدان قطب ورزش کبدی در ایران می‌شود

محمود کوثری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره شرکت همدان در لیگ برتری کبدی کشور اظهار داشت: امسال همدان با چهار تیم در لیگ برتر شرکت می‌کند که در این تیم‌ها حتی یک ورزشکار از سایر استان‌ها وجود ندارد و ترکیب ما کاملاً بومی است.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش پنج نفره (سالنی) و هفته نفره (استاندارد) در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که ما در تمام این بخش‌ها با آقایان و بانوان حضور فعال داریم.

رئیس هیئت کبدی همدان با بیان اینکه شرکت سیاحتی علیصدر تیم هفت نفره آقایان در کبودراهنگ را حمایت مالی می‌کند، تصریح کرد: ما تنها در بخش بانوان اسپانسر نداریم و احتمالاً این تیم را با نام شهرستان ملایر یا هیئت کبدی همدان در لیگ برتر شرکت خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در مردادماه برگزار می‌شود که شرکت چهار تیم از همدان در لیگ برتر باعث رشد کبدی استان همدان خواهد شد و استعدادهای این ورزشکاران در لیگ برتر نمایان خواهد شد.

کوثری‌فرد درباره مسابقات قهرمانی استان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان همدان در اواخر خرداد‌ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری قطعاً برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرستان‌ها عنوان کرد: ملایر، کبودراهنگ، تویسرکان و نهاوند هیئت‌های شهرستانی فعال هستند که در این بین کبودراهنگ در بخش آقایان و ملایر در بخش بانوان بسیار فعال هستند.

رئیس هیئت کبدی همدان درباره برگزاری کلاس‌های مربیگری در همدان گفت: در سال‌جاری قطعاً کلاس‌های مربیگری در بخش بانوان و آقایان را همزمان با مسابقات قهرمانی استان برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان حمایتی خوبی از این رشته داشته‌اند، گفت: خانه کبدی همدان با کمک افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان در آینده‌ای نزدیک در همدان و کبودراهنگ احداث خواهد شد که در حال حاضر زمین آن در این دو شهرستان‌ها مشخص شده است.

کوثری‌فرد افزود: با احداث خانه کبدی همدان قطعاً استقبال از این رشته بیشتر خواهد شد و ورزشکاران این رشته به راحتی در خانه کبدی به تمرین و فعالیت می‌پردازند و باعث بیشتر شدن ظرفیت همدان برای گرفتن میزبانی در این رشته خواهد شد.

انتهای پیام/89018/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول