اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی ستادهای مردمی قالیباف:

جوانان ایرانی چرخ‌دنده‌ای قوی هستند

عضو شورای مرکزی ستادهای مردمی قالیباف گفت: جوانان ایرانی چرخ‌دنده‌ای قوی هستند.

جوانان ایرانی چرخ‌دنده‌ای قوی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا شیران‌خراسانی در نشست حامیان قالیباف در خراسان جنوبی با بیان این‌که شهیدان به ما درس برادری، اخلاق و تبعیت از ولایت فقیه را آموختند، اظهار کرد: سیاست‌زدگی ما را وادار نکند که خط و مسیر ایثارگران را فراموش کنیم.

وی با اشاره به این‌که دهه چهارم انقلاب توسط مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده است، افزود: در یک چرایی از انقلاب و مشاهدات عینی مسلمانان ایران می‌خواستند در تمام شئونات زندگی، احکام نورانی دینی جاری شود که بزرگ مردی رهبری ایران را به دست گرفت و این بزرگترین افتخار ایران است.

رئیس ستاد مردمی قالیباف با بیان این‌که انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر یکی از موارد اصل 56 قانون است، گفت: در برهه‌ای که انتخابات را پیش‌رو داریم اگر نسبت به وظیفه خود خوب عمل نکنیم به حقیقت فرهنگ جهاد نمی‌رسیم.

استخراج 500 هزار بشکه نفت از حوزه مشترک ایران، قطر

مشاور عالی قالیباف یادآور شد: در حوزه مشترک ایران و قطر، کشور قطر 500 هزار بشکه نفت از این حوزه استخراج می‌کند اما ایران یک بشکه نفت هم استخراج نمی‌کند.

شیران‌خراسانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که کاری بکنیم که اداره کشور از دست نفت جدا شود، اذعان داشت: امروز نه تنها این اتفاق نیفتاده است بلکه حتی در حوزه پتروشیمی هم خام‌‌فروشی می‌کنیم.

شیران‌خراسانی با اشاره به ساخت اتوبان امام علی توسط شهرداری تهران تصریح کرد: ساخت این اتوبان برگرفته از فرهنگ و جهاد است و هیچ پروژه‌ای در شهرداری تهران نیست که سر موقع تمام نشده باشد.

وی جوانان ایرانی را چرخ‌دنده‌ای قوی دانست و اذعان داشت: اگر مسئولان تلاش کنند از سیاست‌زدگی دست بردارند قطعا توجه به جوانان را بیشتر می‌کنند زیرا سرمایه با ارزش نیروی جوان ما از نفت با ارزش‌تر است.

رئیس ستاد مردمی قالیباف با اشاره به سخنان شهید رحیمی از شهدای بیرجند گفت: برای فرار از دست استکبار جهانی امروز روز استراحت و گذشت نیست امروز در حوزه مدیریت کشور نشسته‌ایم، بدانیم که به آن خون‌هایی که از شهیدان ریخته شده است، مدیونیم و باید به پا خیزیم.

در برنامه توسعه، کارنامه مهم است

مشاور عالی قالیباف اذعان داشت: سیاست‌های نظام را مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند و ما سند و برنامه توسعه داریم اما برنامه کفایت نمی‌کند، کارنامه مهم است.

وی با بیان این‌که حوزه مردمی رئیس و مرئوس ندارد، اضافه کرد: تمامی افراد جامعه مسئولند و نیروی ستادی دولت هستند و حتی حضور ما در دانشگاه و کار هم نوعی ستاد است.

در پایان این جلسه سعید امینی‌نسب به عنوان دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت و غلامرضا قنبری به عنوان رئیس ستاد مردمی قالیباف در شهرستان بیرجند معرفی شدند.

انتهای پیام/69013/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول