اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان:

همایش 400 هزار نفری پیاده‌روی همدان لغو نشده است

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: همایش 400 هزار نفری پیاده‌روی در تاریخ مقرر شده یعنی سوم خرداد برگزار می‌شود و لغو نشده است.

همایش 400 هزار نفری پیاده‌روی همدان لغو نشده است

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مساعدت‌های به عمل آمده به منظور لغو نشدن این همایش اظهار داشت: قرار بود این همایش به علت قرار گرفتن در ایام انتخابات لغو شود اما با مساعدت‌های معاون سیاسی امنیتی استاندار همایش در تاریخ مقرر شده برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش سوم خرداد ماه به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پدر به سبک و سیاق سال‌های گذشته در همدان برگزار می‌شود و با تلاش‌های صورت گرفته تمام مقدمات این کار بزرگ صورت گرفته است.

رییس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با بیان اینکه شادابی و نشاط جامعه در گرو برگزاری همایش‌های پیاده‌روی است به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: اقدامات لازم با شبکه سوم سیما برای پخش مستقیم این همایش صورت گرفته است و برای ساعاتی شور و نشاط مردم همدان بر روی این آنتن می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته همایش پیاده‌روی خانوادگی عظیم در غرب کشور در مجتمع تفریحی و توریستی عباس‌آباد با حضور 350 هزار نفر برگزار شد.

سبزواری با بیان اینکه سالانه هیئت ورزش‌های همگانی بیش از 250 همایش را برگزار می‌کند ادامه داد: به مناسبت هفته کارگر، هفته سلامت، هفته معلم و در تمام مناسبت یک همایش را در شهر و استان همدان برگزار کردیم که این همایش با تلاش خانواده هیئت ممکن شده است.

وی تأکید کرد: هیئت ورزش‌های همگانی در 28 بخش و شهرستان استان همدان فعالیت دارد و در تمام این شهرستان‌ها به فراخوری وضعیت و امکانات، همایش‌هایی برگزار شده است.

سبزواری ابراز داشت: در این راستا همایش‌هایی چون پیاده‌روی خانوادگی، ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و آقایان، همایش کوهپیمایی جشنواره پرواز بادبادک‌ها در تمام شهرستان‌ها برگزار شده است.

وی درباره فعالان در بخش ورزش‌های همگانی گفت: بیش از 50 هزار نفر به صورت مستمر و هفتگی ورزش می‌کنند که همه جزو خانواده هیئت ورزش‌های همگانی هستند.

رئیس هیئت ورزش‌‌‌های همگانی همدان ادامه داد: هیئت ورزش‌های همگانی در سال 92 قدرتمندتر از سال گذشته با برنامه‌های گسترده‌ای که دارد سعی در فراهم کردن نشاط و ورزش خانواده‌ها دارد.

وی گفت: تمام سعی خود را می‌کنیم تا فرهنگ ورزش همگانی را در خانواده‌ها نهادینه کنیم تا حداقل همه خانواده‌ها حتی هفته‌ای چند ساعت را در کنار یکدیگر ورزش کنند.

انتهای پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول