اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بادی بالانس فدراسیون ورزش‌های همگانی خبر داد

افتتاح نخستین مجموعه تخصصی رشته‌های ورزشی بادی بالانس کشور در مشهد

مسئول کمیته بادی بالانس فدراسیون ورزش‌های همگانی از افتتاح نخستین مجموعه تخصصی رشته‌های ورزشی بادی بالانس در مشهد خبر داد.

افتتاح نخستین مجموعه تخصصی رشته‌های ورزشی بادی بالانس کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، بیتا بردبار اظهار کرد: نخستین مجموعه تخصصی ورزش‌های بادی بالانس کشور با هدف ارتقاء سطح سلامت بانوان جامعه همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن در مشهد آغاز به کار کرد.

وی در ارتباط با این رشته ورزشی اظهار کرد: بادی بالانس ترکیبی از حرکات تای چی، یوگا و حرکات اصلاح شده پیلاتس است که می‌تواند اثرات مفیدی بر تعادل جسم و روح، سلامت جسمانی، افزایش انعطاف‌پذیری، آرامش درون، افزایش استقامت و سلامت قلب و عروق و جلوگیری و کنترل بیماری‌های عصبی، دیابت و فشار خون داشته باشد.

موسس نخستین مجموعه تخصصی ورزش‌های بادی بالانس کشور افزود: این رشته ورزشی از سال 1389 فعالیت خود را به صورت رسمی زیر نظر فدراسیون اسبق آمادگی جسمانی کشور آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از 100 مربی فعال در کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: رشته‌های بادی وایو، سیلور اسنیکرز وی‍ژه سالمندان، بالت بادی بالانس ویژه کودکان و نوجوانان و بادی بالانس ویژه سالمندان، کودکان و زنان باردار در این مجموعه تخصصی آموزش داده می‌شود.

بردبار با بیان اینکه مجموعه تخصصی ورزش‌های بادی بالانس مشهد برای نخستین بار در کشور در زمینه ورزش‌های دوران بارداری نیز فعالیت می‌کند، افزود: تکنیک‌هایی چون نفس‌گیری در زمان وضع حمل، کاهش مشکلات و دردهای ناحیه کمر، لگن و در دوران بارداری زیر نظر مربیان مجرب به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

مسئول کمیته بادی بالانس فدراسیون ورزش‌های همگانی تصریح کرد: تاکنون برای این رشته‌های ورزشی مسابقاتی در جهان برنامه‌ریزی نشده که به دنبال آن هستیم در آینده در برخی رشته‌های آن به صورت مارتن بادی بالانس رقابت‌هایی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/70003/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول