اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

تلاش استکبار جهانی برای از بین بردن اتحاد مسلمانان است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی در تلاش برای از بین بردن اتحاد مسلمانان است.

تلاش استکبار جهانی برای از بین بردن اتحاد مسلمانان است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ایستادگی کشورهای اسلامی در برابر ایادی استکبار و غده‌های سرطانی موجب شده است که آنها دشمنی خود را در برابر این کشورها افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نامشروع است، اضافه کرد: این کشور حق ندارد چنین کاری را انجام دهد، ولی چون برخی از کشورهای اسلامی در مقابل هم ایستاده و همدست با رژیم صهیونیستی شده‌اند، از همین رو این کشور به خود اجازه داده این کار را انجام دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کشور سوریه شکست می‌خورد، اضافه کرد: این حمله نیز مانند جنگ 33 روزه لبنان است و دشمن با این اقدام کاری از پیش نمی‌برد.

وی تصریح کرد: اگر کوچک‌ترین دقتی شود، این‌ها در یک سنگر هستند و نگاه آنها هم یکی است، شاید یکسری از مواضع متفاوت باشد، ولی اهداف آنها مشترک است.

علیمردانی در ادامه به شورش برخی از افراد علیه دولت سوریه اشاره کرد و ادامه داد: به لحاظ مالی یکسری از کشورهای مسلمان از این افراد حمایت می‌کنند ‌و همین امر موجب فریب آنها و ایستادگی در برابر کشورشان شده است.

وی با اشاره به عمل وقیحانه وهابیون در هتک حرمت به مرقد مطهر حجر بن عدی اظهار کرد: هدف دشمنان از این کار مشغول کردن مسلمانان به خود است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد تفرقه و دشمنی در بین مسلمان از اهداف ایادی استکبار است، افزود: این افراد با حمایت و پشتیبانی رژیم صهیونیستی به این اعمال دست می‌زنند.

وی با بیان اینکه وحدت مسلمانان بهترین راهکار در راستای مقابله با اینگونه توطئه‌ها و کارشکنی‌ها است، گفت: مسلمانان نباید با این اقدامات وحدت خود را از دست داده و در مقابل هم قرار گیرند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول