اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تشریح ویژه برنامه‌های هفته هلال احمر عنوان شد

اعزام تیم درمان اضطراری BHCU اصفهان به مناطق زلزله‌زده بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: همزمان با هفته هلال احمر مراجعه‌کنندگان به مراکز توانبخشی تخفیف ویژه دریافت می‌کنند.

اعزام تیم درمان اضطراری BHCU اصفهان به مناطق زلزله‌زده بوشهر

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در تشریح جزئیات ویژه برنامه‌های آغاز هفته هلال احمر که از 18 تا 24 اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود اظهار کرد: در این هفته معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر استان به مراجعان به مرکز توانبخشی این معاونت تخفیف ویژه‌ای می‌دهد.

وی با بیان اینکه در این هفته نیز تیم درمان اضطراری BHCU این معاونت به مناطق زلزله زده بوشهر اعزام می‌شود، افزود: معاونت جوانان در این هفته نیز طرح ملی دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت)، آموزش مربیان و مدیران مدارس راهنمای شهر اصفهان را اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از نشست ویژه دبیران کانون‌های روستایی هلال احمر استان خبر داد و تصریح کرد: این هفته در بخش معاونت امداد و نجات برگزاری مانور سقوط هواپیمای فوکر 100 با همکاری سازمان‌های مرتبط با مدیریت بحران در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، سازماندهی تیم‌های عملیاتی حوزه‌های مختلف جمعیت استان به صورت منطقه‌ای و تجهیز و افتتاح دو انبار امدادی در شعب هلال احمر استان، برگزاری مانور جستجو و نجات پروازی با پاراگلایدر و امداد و نجات در کوهستان در تیران و همچنین تکمیل طرح‌های عملیاتی شعب جمعیت هلال احمر استان اصفهان ( Action Plan) را داریم.

وی ادامه داد: همچنین مهم‌ترین برنامه‌های معاونت داوطلبان استان، ایجاد شرایط عضویت داوطلبان برای آحاد مردم استان، عضویت داوطلبانه اعضا و کادر فنی تیم کشتی فولاد ماهان اصفهان، تشکیل جلسات سرگروه‌های چهارگانه داوطلبان در خانه‌های داوطلب سراسر استان، گسترش طرح التیام با جذب خیران به منظور کمک به بیماران نیازمند، دعوت از مردم و خیران استان برای تجهیز بانک امانات و تجهیزات پزشکی جهت امانت رایگان تجهیزات پزشکی به بیماران در هفته هلال احمر است.

مومنی یادآور شد، در این هفته نیز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان دیدار داریم.

وی اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا و حضور در نمازهای جمعه توسط اعضای داوطلبان، جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر  در سراسر استان نیز از برنامه‌های اصلی معاونت‌های استان است.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول