اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان نماز جمعه صورت گرفت

راهپیمایی مردم جم در محکوم کردن اهانت به مقدسات

مردم جم در محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم جم در محکوم کردن اهانت به مقدسات

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مردم شهرستان جم بعد از شرکت در نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی باشکوه، اهانت به مقدسات و نبش قبر حجر بن عدی از صحابه پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

مردم مؤمن و مسلمان شهرستان جم در این راهپیمایی باشکوه با سر دادن شعارهای " مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر وهابی" و ... خشم و انزجار خود را از اقدامات اخیر عوامل رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

امام جمعه جم در این راهپیمایی بیان کرد: تروریست‌ها و مخالفان اسلام در هفته گذشته با اهانت به مقدسات در واقع خود را رسواتر کردند و لکه ننگ دیگری بر پیشانی آنها نصب شد.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: این مسئله هشداری برای جهان اسلام است و ممکن است جسارت‌های بیشتری نیز انجام دهند که باید هوشیار باشیم.

وی با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: این حمله رژیم صهیونیستی در واقع اعلام جنگ به کشورهای اسلامی است و این حملات در حالی انجام شده که شورشیان در سوریه متحمل شکست‌های بسیار زیادی شده‌اند.

در پایان این راهپیمایی باشکوه که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان برگزار شد قعطنامه سراسری راهپیمایی قرائت شد و با تکبیر شرکت کنندگان مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول