اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

بویین زهرا پیشتاز در ساخت مدارس خیر‌ساز است

فرماندار شهرستان بویین زهرا ساخت و احداث مجتمع‌های آموزشی متناسب با استاندارد‌های روز فنی را جزو اولویت‌های مهم در این شهرستان اعلام کرد و گفت: شهرستان بویین زهرا پیشتاز در ساخت مدارس خیر‌ساز است.

بویین زهرا پیشتاز در ساخت مدارس خیر‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی امروز در دیدار با خیران و مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: تجهیز، نوسازی و بهره‌برداری از واحد‌های آموزشی با استاندارد روز در دستور کار مسئولان آموزشی و پرورشی شهرستان بویین زهرا قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: نشست‌ها و هم‌اندیشی‌های متعددی تاکنون به منظور بازسازی و ساماندهی مدارس روستایی شهرستان بویین زهرا با خروجی‌های قابل توجه برگزار شده است.

وی عنوان کرد: جایگاه شهرستان بویین زهرا در امر مشارکت و تعامل خیران در مدرسه‌سازی ممتاز و قابل توجه است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا در مورد ضرورت نوسازی مدارس به ویژه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: با توافقات صورت گرفته برنامه احداث و بهره‌برداری از تعداد 25 مدرسه جدید‌الاحداث در بخش‌های مرکزی، رامند، شال و دشتابی در دستور کار عمرانی این شهرستان قرار گرفته است.

فرماندار بویین زهرا با تصریح بر اینکه حس نوع‌دوستی مردم را مقدم بر تمام اولویت‌ها و مسائل دیگر دانست و ابراز داشت: مردم شهرستان بویین زهرا در عرصه نیکوکاری و کار‌های خیر تاکنون ثابت‌قدم بوده‌اند و در حال حاضر شاهد این ثابت‌‌قدم ماندن شهروندان بویین زهرایی در امر مدرسه‌‌سازی هستیم.

وی ساخت مدارس توسط خیران را جشنی از نوع علم، عشق، امید و در راستای کار انبیا برشمرد و تصریح کرد: خیران پرچمداران و علمداران توسعه و ساخت مدارس بوده و کار‌های خیر زمینه‌ساز جلب رضایت الهی است.

احمدی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را شعار استراتژیک در مسیر اقتدار کشور برشمرد و اظهار داشت: امروز ملت ایران با اتکا به قدرت الهی و توجهات غیبی امام‌ عصر (عج) و با بهره‌گیری از توان‌های موجود و استعداد‌های سرشار در مسیر افتخار و عزت‌آفرینی گام برداشته و تلاش می‌کند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: ملت ایران اسلامی تاکنون بار‌ها و در عرصه‌های مختلف حماسه‌هایی را با مشارکت حداکثری خویش خلق کرده است.

وی پیرامون تحقق حماسه بزرگ سیاسی و میلیونی ملت ایران در صحنه حساس انتخابات تصریح کرد: بطور حتم مردم فهیم و ولایت‌مدار کشور ما بار دیگر در 24 خرداد‌ ماه جاری با حضور ارزشمند خویش در انتخابات بر اصول و آرمان‌های خویش پافشاری کرده و آنان را تحکیم می‌بخشد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به حضور پرشور مردم بویین زهرا در ادوار مختلف حمایت از نظام اسلامی ابراز داشت: مشارکت 97.6 درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره گذشته دلیلی محکم بر اراده پولادین مردم فهیم و شهید پرور شهرستان بویین زهرا است.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول