اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش سوادکوه خبر داد

تحویل سالن‌های ورزشی مصوب سفر دولت در 2 شهر مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه از تحویل موقت سالن‌های مصوب سفر رئیس جمهوری در شهرهای زیراب و پل سفید مازندران خبر داد

تحویل سالن‌های ورزشی مصوب سفر دولت در 2 شهر مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، رضا احمدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری به برنامه‌های ورزشی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و اظهار داشت: 24 نفر در کلاس مربیگری درجه سه فوتبال آسیا ثبت نام کردند که در آینده نزدیک در سوادکوه برگزار می‌‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه به اعزام مربیان برای کلاس‌های ارتقای درجه مربیگری از درجه سه به دو و  درجه دو  به یک اشاره کرد و افزود: ارتقای مربیان فوتبال و فوتسال از برنامه‌های دارای اولویت ما در اداره ورزش و جوانان است.

وی با اشاره به تحویل موقت سالن‌های مصوب سفر رئیس جمهوری در شهرهای زیراب و پل سفید، گفت: اشکالات مربوط به پیمانکاری این سالن‌های ورزشی در روزهای آینده بر طرف می‌شود و با نظر کارشناسان و بر اساس ماده 88 به مزایده گذاشته می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه سالن‌های ورزشی ساخته شده مصوب سفر هیئت دولت از سالن‌های رشته‌های توپی است، خاطرنشان کرد: رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال می‌توانند در این سالن‌ها به تمرین و مسابقه بپردازند و برخی رشته‌های دیگر هم می‌توانند از ظرفیت این سالن‌ها استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه به حضور تیم‌های مختلف رشته فوتسال در استان اشاره کرد و با بیان این مطلب که برنامه‌ریزی برای حضور یک تیم فوتسال سوادکوه برای حضور در لیک کشوری در حال انجام است، گفت: هیئت‌های ورزشی که رشته آنان به صورت تخصصی در سالن‌های ورزشی امکان تمرین و برگزاری مسابقه را دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای مدیریت سالن‌های ورزشی باشند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول