اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مستکبران رسوا می‌شوند

امام جمعه میاندوآب گفت: با حضور گرم مردم در انتخابات، مستکبران رسوا می‌شوند.

مستکبران رسوا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب ظهر امروز محمدجواد قهرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: بندگی خداوند ایجاب می‌کند که در تمام امور زندگی تقوای الهی را رعایت کنیم تا به قله‌های عزت و افتخار برسیم.

وی بر لزوم رعایت تقوا در زندگی روزمره تاکید کرد و گفت: امروز رعایت تقوا بر انسان‌ها از نان شب هم واجب‌تر است و با مسلح کردن خود به تقوای الهی، می‌توانیم خود را در برابر لغزش‌ها، آفت‌ها و آسیب‌ها بیمه کنیم.

قهرمانی افزود: وظیفه امام جمعه دعوت به تقواست و نهادینه شدن تقوا در دل‌های مؤمنان سبب ارتقا شاخص‌های معنویت‌گرایی و کاهش جرایم اجتماعی و خانوادگی می‌شود.

امام جمعه میاندوآب بر لزوم تحقق مطالبات رهبری در عرصه‌های سیاسی اشاره کرد و ابراز داشت: تمام تحلیلگران بین‌المللی در زمینه‌های بنیادهای فکری و تغذیه فکر و اندیشه چشمان خود را به ملت ایران دوخته‌اند تا ببینند شعار سال جاری توسط ملت ایران چگونه محقق می‌شود؟

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام با همه توان خود و با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف، سخت‌گیرانه ترین تحریم‌ها و فشارهای روانی، سیاسی، نظامی و اقتصادی را بر ملت ایران وارد کردند تا این چنین وانمود کنند که ملت ایران از نظام اسلامی خسته شده است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: مردم با حضور گرم در پای صندوق‌های رای سبب رسوایی مستکبران خواهند شد و دشمنان، نادم و پشیمان از در عذرخواهی به سمت ملت ایران دست گدایی دراز می‌کنند.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول